Shairi funny
Us ne milne ki b ajeeb sharat rakhi hai
faraz
cycle pe aana aur wo bi bagair seat k
by Sabir shah (few years ago!) / 1062 views
Similar Jokes
Ek sardarji ney bohat bara ghar banwaya or us mein 3 swimming pool banwaey. Ghar shift hotey hi unhon ney apney doston ki dawat ki or unhein ghar dikhaya.
Doston ney poocha, “Yeh pehla swimming pool kis liey hey?”
Sardarji: Is mein garam pani hey, jab garam pani sey nahaney ko dil kiya to is mien dubki laga li.
Doosrey swimming pool key paas pohanchey to boley, “Is mein thanda pani hey, jab thandey pani sey nahaney ko dil kiya to is mein dubki laga li”
Aagey gyey to teesra swimming pool khali para tha. Doston ney kaha, “sardar ji, is ki kia wajah hey?”
Farmaney lagey, “Kabhi nahi bhee nahaney ko dil kerta”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larka parfum laga k bus me charha,
larki ne comment pas kia,
aj kal mortein supre ka use zayada hota hai.
Larka: pher bi makhain pecha nai churtien
by Sabir shah (few years ago!)
Hmari dosti Tb Khtm hogi jb...
1 ghunga 1 behre ko call kar
k btyega ki 1 andhe ne dekha
ki 1 langda bhag rha tha Ghanze
k peeche Baal katne k liye......
by Pak101.com (few years ago!)
Pati- Meri Nazar Kamzor Ho Gayi Hai, Sochta Hu Chashma Banwa Lu.
Patni- Rehne Do! Colony Me Mujhse Sundar Koi Nahi Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
LADKi waLe PANDiT ko: hume aisa LADKA chahiye jo kuch KHATA-PITA NA ho
PANDIT: jajman aisa LADKA to i.C.U. ya EMERGENCY WARD me miLega.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chuha shrab k drum me gir
gya,
.
.
.
.
.
bahar nikal kar mast hokar sath
mai soye hui Billi ki puchh pe
pao rakh kr bola:"
.
.
.
.
.
.
.
UTH MUNNI, CHULBUL PANDEY TERA DANCE DEKHNE AAYA
HAI":p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Yaar Ek Baat To Batao??
Pathan: Pucho..
Sardar: Google Ziyada Acha Hai Ya Yahoo..?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Ek Minute Ruko,
Hum Abhi Google Per Search Ker K Batata Hai.. :-D :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: yaar I m Notice a very Impotant thing
Banta:- Wht is dis?
Santa: Jab railways Fatak Bhand hota hai
Tab
Tab
Tain Jarur aati ha
by Pak101.com (few years ago!)
3 Sardar Bed Pe So Rahe Thay.
Un Teeno Ko Jagah Theek Se Nahi Mil Rahi Thi.
Phir 1 Sardar Bed Se Neeche Late Gya
2nd Sardar: Oye !
Ab Jagah Hogai Hai,Upar Aaja!
by Pak101.com (few years ago!)
Grls ki ek smile boys ko confuse krdeti hai,
Sala pura din smj nhi ata k,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hans k dekh rhi hai,
Ya
Dekh k hans rhi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)