Income Aur Din Kum
An Old Rich Man Marries A Yound Girl
Interviewer Asks The Girl:
Aap Ne In Mai Shaadi K Liye Kia Dekha?
Girl:1 Tou In K ” Income”
Aur Dosri In K “Din Kum”
by Pak101.com (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
Wife: Mairy khayal mai hamari baiti ko kesi se pyar hogia hai
Husband: Tumhe kaisy pata chala?
.
Wife: Kionky wo kuch dino se Easy Load ke lie paisy nahi mang rahi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Billu: WHAT IS LOVE?Tillu: JAB GIRLFRIEND
PAADE AUR USKI BADBOO BHI TUJHE GULAB KI
KHUSHBOO KI TARAH LAGE.Tab Samajhna Tujhe
Sachcha Pyar Ho Gaya..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
After a quarrel, a wife said to her husband,
you Know, i was a fool when i got married with you.
The husband replied, “yes, dear,
but i was in love And didn’t notice.”
by Pak101.com (few years ago!)
Office ki importance: Shadi shuda ki zindagi mein office ki bahut importance hai
Gents ko yha aaker biwi bachon ki chilliyon se mukti milti hai,
Wahi ladies ko saas ki chikh chillahat se
by Pak101.com (few years ago!)
A blonde was speeding on the highway when a police car pulled her over.
The policeman walks up to the blonde and says "Excuse m'am, could I please see your driving license and registration."
The blonde looks at the policeman angrily and says "I wish you guys would get your act together. Just yesterday you take away my license and then today you expect me to show it to you!"
by Kamran (few years ago!)
A beautiful girl goes to Professor cabin
and
say
that i will do anything to pass in the exams
and professor says
NOW OPEN YOUR
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Books And Study
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Friends Are like “Priya Gold Biscuit” Haq Se
maango
Girl Friends are like Pepsi Yeh Dil Maange More
Wife is like a medicine Bas Ek hi kaafi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: B0llywo0d Meray Peechay Hai,
Modeling Ki Offerz Ho Rahi Hain.
Magr Mera K0i Mood Nahi,
Or To Or Local
T.V Walay To Abhi Tak Meray Peechay Paray Huay Hain.
Mintain Kr Rahay Hain.
Banta: Acha Wo Kesay?
Santa: Instalments Per Lia Tha Na. . .!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti Wo Pagal hy ya Nadan
Q izhar nhi krti
English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi krti.
by Pak101.com (few years ago!)
Man to Hotel Manager : Jaldi Chalo, Meri Wife Khirki se kudh kar jaan dena chahti hai.
Manager : So .. Sir What can I Do?
Man : Abey Saale ! Khirki nahi khul rahi.
by Pak101.com (few years ago!)