Santa kaafi time baad pind geya

Santa kaafi time baad pind geya, Pind di Jameen to Mitti fad k te sung k bolea: Pind di Mitti di khushbu hi vakhri hundi aa.

Banta: Kanjra dhyan nal vekh Eh suki hui Shit aa…

by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Duniya k 2 intehai mushkil kam.

Duniya k 2 intehai mushkil kam.

1) Apna idea kisi aur k zehen me fit krna.

2) Kisi aur ka paisa apni jaib me muntkil krna.

Jo pehlay me kamyab hota hai, usay Teacher kehtay hen. Jo doosray mai kamyab hota hai, usay Buisness man kehtay hen. Aur jo dono me kamyab ho usay…. BIWI kehtay hen

by hearthackervsgirls (few years ago!)
angoor:log itne ganday hotay

angoor:log itne ganday hotay hain ke mujhe chuba lete hain
seb:log itnay ganday hotay hain ke mujhay cheel kar khatay hain.
.
.
.
.
kela:log itnay beghairat hotay hain mujhay nanga kar kay khatay hain

by Pak101.com (few years ago!)
How old are you Shobit?

Rahul: How old are you Shobit?
Shobit: i'm 7 years old.
Rahul: You know what when I was in your age I was
also 7.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Dozakh Mai

1 Pathan Dozkh Se Nikla
Chupke Se Janat Me Gia
Farishtay Ne Bohat Mara

Pathan:
Oh Bhai Main Janati Ho
Main Dozakh May Gul Khan
Se Naswar Lene Gya Tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Mar kha kr

1 Bacha Ghar se Mar kha kr

Ghusy me School

ja raha tha

Raste me kisi ne Pocha

Beta

Student ho?

Parhty ho?

Bacha:Nhi knjar hn uniform me Mujra krny jata hu.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Girlfriend ko massage

sonu-yaar,maine gf ko sms kiya ki main raat ko
aaunga...raat me geya to wo kisi aur k sath thi
monu man chota mat kar yaar msg nhi mila hoga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police man vs sardar

Police wala:me ne tumheen hath dia tha aur ap ruke kiun nai ho?

Sardar:o darivar g me samjha tum ne mujhe salam kia hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Maa or Baap

Saas: beti ab tum mujje apni maa or apne Sasur ko
pita hi samjhna,
Tabhi darwaje par ghanti baji,
Bahu ne darwaja khola to pati aaye tha
Saas: Kon aaya hai beti,
Bahu: Maa bhaiya office se aaye hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
women

Question: What happened to the only man that finally figured women out? Answer: He died laughing.

by inayat khan (few years ago!)
Gadha Kaun

Ek ladki apne boyfriend ko papa ke paas milane le aya.

Kuch der tak baatein karne ke baad, papa ko uski beti ka boyfriend bilkul gadha laga..

Ladki ka Baap : Main nahi chahta ki meri ladki apni poori zindagi ek gadhe ke saath guzaare.

Ladki ka Boyfriend : Bus isiliye to main usse shaadi kar ke yahan se le jaana chahta hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook