Santa kaafi time baad pind geya
Santa kaafi time baad pind geya, Pind di Jameen to Mitti fad k te sung k bolea: Pind di Mitti di khushbu hi vakhri hundi aa.
Banta: Kanjra dhyan nal vekh Eh suki hui Shit aa…
by Pak101.com (few years ago!) / 991 views
Similar Jokes
GOLU to Doctor:-Main SuSu Subah 6 Baje karta hu, aur Potty 7 Baje,
Doctor:-to is Me Problem kya hai.?
GOLU:-Aankh 8 Baje khulti hai...;-
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ko Road Pe Say 100 Rupay Ka Note Mila
Jis Par Likha Tha,,
.
.
. "Eid Mubarak"
PatHan Ne Note Pocket Mein Dala Or Bola
"Khair Mubarak" ;P : )
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Urdu Pashto Chinse ki bmisal kamybi ke bad Ab Faraz in English; This is this and What is what Faraz, If this is what then what is this Faraz
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan was Weeping:
Man: Kyon Ro rahe ho?
Pathan: Meri Murghi Mar gai.
Man: Mera Baap Mar Gaya Magar main to Nahi Roya.
Pathan: Oye Tera Baap kya Anday Deta tha-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa in romantic mood asked wife :Are you free tonight ??
WIFE slapped SANTA nd shouted
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
FREE Ke bache meine paise kab liye tere se :
by Pak101.com (few years ago!)
ek techer ko susu ke naam par bahout sakht nafrat thi
techer ne students se kaha jab susu aaya to bolna - "AAP aaya hai" ek din student ko PAUTTI aa rahi thi aur wo buri buri shakle bana raha tha, techer "AAP aaya hai" student nahi "AAP ka BAAP aaya hai"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-
yar,mujhe us ladki se bachao?
Dost- q?
... Boy- jab se maine keh dia hai dil chir k dekh tera hi
nam hoga?
.
.
.
.
.
.
Saali chaku leke piche pad gayi hai... :P
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki mah ki death ho gai,
ek saal bad sardar ka baap America sa wapis aya,
us na poucha teri mah kahan ha,
sardar bola wo to pichlay saal hi mar gai thi,
sardar ka bap ronay lga or bola
kuttay,kaminay to tu na mujhay btaya q nhi,
sardar bola,
Me na socha surprise don ga
by Pak101.com (few years ago!)
Ladkiyo me aur Pepsi me kya similarity
hai ??.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer:” both are Cool, Sweet..sab pasand
karte hai
aurMost important similarity; is,
dimag wali jagah
dhakkan hai..:
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar: Yar Mere Bal Boht Gir Rahe Hain
Frnd:Wo Kyun?
Sardar: Fikr Se?
Frnd: Konsi Fikr Hai Tume?
Sardar: Bal Girne Ki Fikr Se
by Tanveer Hussain (few years ago!)