santa n banta
Santa : Badda dukh hoya si teri wife di mout ki khabar sunker, wase hoya ki si?
Banta : Goli lagi si matthe vich.
Santa : Shukar rabb da ankh bach gai.
by Akash Aki (few years ago!) / 1098 views
Similar Jokes
Bhikari: Baboo 10 Rs. ka sawal hai, chaay (Tea) peenee hai.
Aadmee: Lykin chaay tu 05 Rs. ki aati hai.
Bhikari (sharmatay hoay): Woh meri girl friend bhi saath hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mareez: Dil K operation K bad mujy ZARDARI acha lagnay laga hai!
Kya mai pagal ho gaya hum?
DR: nahi tumhain jo dil lagaya hai wo ” KUTTAY” ka hai,,,
by Pak101.com (few years ago!)
Dainosar aur shareef larkiyo me kia similarity hai
?
?
?
?
?
?
Kia souch rahe hu donun ab nai rahe
by Sabir shah (few years ago!)
Apne husn par itna guroor na kar
Sab do din ke masti hai
Tera husn bhi tab tak hay kayam
Jab tak fair & lovely sasti hay
by Abdul Sami (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya
Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi:
Apney Husband Ki Cheque Book...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
It Was Back Wen All The Riots Were On And Ben The New 18 Year Old Police Officer Was Called Up Front Row Of The Riot pack. He Was All Siked Up For It Until All The Riot Was Charging At Him So He Got So Scared He Just Turned Back Closed His Eyes And
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Doctor, ye phulon ki mala kis ke liye?
Doctor: Ye mera pehla operation hai, success hua to mere liye, nahi to tumhare liye
by Pak101.com (few years ago!)
A RAILWAY JOB INTERVIEW
Officer:Tumhein pata chalay ky 2 train ek hi track pe amny samny se aa rahi hain to tum kya kroge?
Sardar:Me kanta badal donga
Officer:Agar na badal sako?
Sardar:Me Red signal donga
Officer:Light na ho to?
Sardar:Me Red jhanda dikha donga
Officer:Jhanda b na mila to?
Sardar:Me Chotay Bhai ko bula longa
Officer:Kyun?
Sardar: Ohnu train di takkar wekhn da bara shoq ay.”:-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar to son: Idiot! What matchbox did u purchase?
Not even one match is burning.
Beta : How is it possible? I tested each one b4 buying...
by nadeem (few years ago!)
Wife saw a sign board:
Shafon suit
Rs 25
... Coton suit
Rs 15
Banarsi suit
Rs 18
Wife:Give me Rs 5OOO i will buy 50 suit.
Husband:Andhi. dhobi ki dukan hai
by Pak101.com (few years ago!)