Ek sharabi dosre se:
ek sharabi dosre se: ek hathi pool mein gir jay
to kaise nikle ga?
dosra: very simple wet ho kar nikle ga.
by Pak101.com (few years ago!) / 963 views
Similar Jokes
Life before marriage is airtel-aisi azadi aur kaha!
After marriage is hutch- whenever go network follows u.
But after 5 years life is notreachable
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he
Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
patient-mujhe aisi dava do jise khane per me murker jinda ho jau?
doctor-aisi dava to sirf Ekta kapoor hi de sakti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
How Girls And Boys Express Their Feelings?
Girls Express Their Feeling With Gussa And Tears,
But
Boys Express Their Feelings With Sutta And Bear.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Bahi Jaldi Jaao tumhare Ghar Mein Barsta ka Pani Ghus Gaya hai,
Banta: Kyun Jhooth Bolte Ho, Gahr Ki Chabbi to mere Pass Hai..?
by Pak101.com (few years ago!)
Ameer Larkay ny apni grlfrnd sy gift manga,
Larki ny apni totti hoi joti ka talwa day diya,
Larka wo talwa lay kr sunar k pas gaya or kaha:'Ye chandi k box me saja do'Sunar nay 2 din ka time diya.
2 din baad jab larka leny aya to sunar nay pocha:'ye kis buzurg ki jouti ka talwa hai?'
Larka:'ye buzurg ka nahi meri girlfriend ki jouti ka talwa hay'
Sunar:'begairt pehly Q nahi bataya hum sab ghar walon nay is ko 3,3 dafa dho k piya ha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Double Insult :P
Girl: do u like me ?
Boy: No !!!
.
(girl got sad)
Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.
Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*
Boy: No !!! :P :P ‘
hahahahha.. akheer e ho gai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband asks , “Do u know the meaning of WIFE??
“Without Information Fighting Every time”
Wife replies,” No, It means ,
“With Idiot For Ever !!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Goes to a Fruit Shop
Shopkeeper:Ur Dog is eating my Fruits
Lady:- Shona,Dont eat d Fruit without washing them
by Pak101.com (few years ago!)