Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjhoTodhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 980 views
Similar Jokes
100 sardar 1 kashti me sawar thay,
k achanak kashti ruk gaai!
.
Aur
.
.
.
sub doob gaay
kaisay?
.
.
Sardar Thay Na!
Dhakka Laganay uttar Gaye!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Master- “Batao, gadhe aur manushya me kya fark hai?”
Vidhyarthi- “Manushya ko gadha kaha ja sakta hai,
parantu gadhe ko manushya nahi kaha ja sakta|”
by Pak101.com (few years ago!)
Banta santa se-teri dukan pe mitthai rakhi h tera
dil isko khane ko nhi krta,santa- yaar krta to bhut
h par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Apka Dost Galat Ladki Se Shadi Kar Raha Hai
Aap Use Rokte Kyu Nahi?
Husband: Main Kyu Roku?
Usne Muje Roka Tha Kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Raat film main ek chudail kabhi mere aage, khabhi mere peechhe ghoom rahi thi…
Jeeto: Koun si film thi ?
Santa: Apni shaadi ki movie thi!
by Pak101.com (few years ago!)
How is a police car like a women?
It flashes and It usually has a d*ck in it.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy- Bhag kar shaadi karle ya shaadi karke Bhag jae(Girl se)
.
.
.
.
.
.
Girl- fati chappal se mar khaega ya chappal fatne tak mar khaega…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Es Mohawary ko estimal karo "Mun mai Pani aana"
.
Sardar Student: Jaise hi mai ne Nal ko mun laga ke chalo kia, mere mun mai pani aagia"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)