Boy: Achhi Lipstick hai
Boy: Achhi Lipstick hai
GIRL:Thanx
BOY:Beautiful Dress
GIRL:thanx
BOY:nice Jewelery
GIRL:thanx januuuuuuu
.
.
.
.
.
.
.
BOY: Lag phr b chawal e rai ho
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 935 views
Similar Jokes
Sardar ke radio me kuch problem ho gayi to aur kharab ho gaya
Usne radio khol kar dekha to ek mara hua chuha mila
Ye dekh kar sardar gussa ho gaya aur bola : Ye chalega kaise?
Sala singer hi mara pada hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to Girl: Tum Ro Kaun Rai Ho
Girl : Mere Marks Bht Kam Aye Han
Boy : Kitne Aye Han
Girl: Sirf 90
Boy: BiBi Khuda ka Khauf Kro
Ennye Numbran Vich Te 3 Munddaye
Pass ho Jande Ne
by hearthackervsgirls (few years ago!)
teachr to student:
ek taraf paisa hai, ek taraf dimag
kya lo gay???????
student: paisa
teacher: galat, Agar mai hotee tou dimag laitee
student: Jiskre passjo nahi hy vo wohi leta hai.........:)
by ahsan raza (few years ago!)
Breaking News
ATM @ Gulshan-e-Iqbal Is Jammed &
Not In Working Condition
.
.
.
Because
.
.
.
Sardar’s Wife Put Hair pin In Machine
When It Said”, Enter Ur PIN”
by tanveer hussain (few years ago!)
molvi: Do you agree to change ur facebook status
from Single to Married ???
Boy: yes yes yes
Girl: yes yes yes
Molvi: you are now husband and wife , you may now
upload ur wedding pics and don’t forget to tag
me..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dhoni's Mom: Go and bring some vegetables from market.
Dhoni: But Mom, We defeated by South Africa and public are in full anger.
Mom: Wear my sari and then go, no one will recognize you.
Dhoni goes to market wearing saree.
A Girl: Hi Dhoni, how are you?
Dhoni got shocked.
Dhoni: How did you know, I am Dhoni?Girl: Abeh.. I am Nehra.
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Dad why did you put your thumb impression on my Result Card instead of Sign?
.
Father: I don't want to surprise your teacher to think that anyone with your marks can have father who can read and right
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:Ne Ak Khob Sorat Larki Ko Parpoz Kiya-
"Aap Mujh S Shadi Karo Gi?"
Larki Ne Gosea S Kaha-" Tamiez S Bat Karo-
Sardar: Baji Tosi Mere Nal Weya Far Maao Ge
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ramu: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki chori hogayi hai?
Police: chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga?
Ramu: mujhe kya pataa sir? main us samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA ELECTRIC SHOP ME- 2 PANKHE DENA
1 LADIES OR 1 GENTS.
SALESMAN- PANKHO ME LADIES OR GENTS NAHI HOTA.
SANTA- KESE NAHI HOTA EK BAJAJ KA DE OR EK USHA KA.
by Pak101.com (few years ago!)