Patni Gusse Me
Patni Gusse Me- Aaj Ke Baad Mai
Tumse Baat Nahi Karungi
Pati- Kyu Tum Gungi Hone Wali Ho
Patni- Nahi,Tumhe Behra Karne Wali Hu
by Pak101.com (few years ago!) / 1010 views
Similar Jokes
Usko paane ke liye mein bhagvaan se bhi lad leta!.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
par phir maine socha,
.
.
.
.
.
Exams ka time hai!
Bhagvaan se panga thik nahi!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?
Pathan: Google Khan
Teacher: yeh kaisa naam hua?
Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police:
Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi:
Abu K Lia Dua.
Police:
Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi:
Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy. :-)
by Muhammad Anas (few years ago!)
Sabse maasum dhamki : Jab chor chori
karke ghar se bhaag raha tha,
tab bachcha jaag gaya aur bola,
“Mera school bag bhi le ja KAMINE warna” mummy ko jaga dunga.”
by Pak101.com (few years ago!)
America Se 1 Pathan Ne
Apni Maa Ki Dead Body Pakistan Bheji Jis K Saath Letter Tha
K Ama Ki Dead Body Aap Ko Mil Gai Ho Gi,
Ama Ne Jo Kapron K Ooper
2 Shirts Pehni Hyn Wo Bhaiyon K Liye,
Left Hand Me Jo Ghari Hy Wo Baaji K Liye,
Jo 5 Socks K Jory Pehny Hyn Wo Sab K Liye,
Ama K Sirhany K Nechay
Jo Choclates Hyn Wo Papu K Liye,
Ama K Balon Mai Jo Ponyan Hyn
Wo Pinki K Liey Hai Or Agr Ksi Or
Cheez Ki Zaroorat Hui
To Jaldi Bata Dena Abba Ki B Halat Kharab Ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Three reasons to give Exams
.
1- You can spend 3 hours in self-medication
2- You can complete your sleep
3- You can see your teacher being bore who normally bores you
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Banta: Kal Muje 10 logo ne Peeta. Santa: Phir tune kya kiya? Banta: Maine kaha salon ek-ek karke aao. Santa: Phir? Banta: Phir kya, Salon ne ek-ek karke dubara Peeta !
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar:ye to kaisa machas laya hai aik teli nai jalti.
Beta:kia bat karte ho abba,1 1 teli check kar k laya hun sub jal rahi thi
by Sabir shah (few years ago!)
I asked my heart: why can't I sleep at night?my heart said..........Puttar tu dopehr nu so lya c,, edda tu aashiq :D
by nadeem (few years ago!)
# Lo G! Ab Peshawar K Pathano Ne Ek Aur Faisla Kya Hai.
.
.
Agar Saudi Arab Main Baarish Hogi To.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Peshawar K Saray Pathan Chhatri Le Kar Ghoomain Gay.
by Abdul Hannan (few years ago!)