Ek bar ek ladka samosa
Ek bar ek ladka samosa ke bich ke aalu ko kha raha tha aur bahar ke hisse ko phek raha tha.
Dushra dost usse poochta hai ke tum samose ke sirf aalu ko kyun kha rahe hoo?
Pehla: Doctor ne mujhe bahar ke chejo ko khane se mana kiya hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1166 views
Similar Jokes
Santa calls WHITE HOUSE
Santa: I want to become the next president of USA.
Obama: Are u an Idiot?
Santa: No, Why? Is it Compulsory to be an Idiot?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Why did a group of Columbians run away from the computer lab?
Because... The computer said, “You have performed an illegal operation and will be shutdown!”
by Mohammad Ali (few years ago!)
Kisi ka Accident dekne pr Expressions in
U.S.A :- Oh My God!
Arrbi :- O La La
Australia :- Got a Hit
Paris:- oh shit
London:- oh No,
Indian.. Ram ram.
PAk:- Oo vajeya e anni da.
Hor vekh apni maa nu mur mur kay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ne English Speaking me admission liya or us se Kaha gya k Koi acha Eng Sentence Bolo
Snta:Josh me Bola
I shall Never Die b4 My death...
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Honey: What are You Looking for in that paper?
Husband : Nothing.
Wife : Nothing...?? U've been reading our marriage certificate 4 an hour ??
Husband : I was just looking for the expiry date.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Meera to shopkeeper: Mjhe calculator chahiye...
Shopkeeper: CASIO?
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Meera: Main theek hun, ap sunain!:D
by Pak101.com (few years ago!)
Baap:beta koi bat nhi tmhari qismat me fail hona likha tha ho gye Beta:ye to acha hua dad maine pura saal nai padha warna sari mehnat bekar ho jati.
by Pak101.com (few years ago!)
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Now, Sam, tell me frankly do you say prayers before eating?
Sam : No sir, I don't have to, my mom is a good cook.
by Pak101.com (few years ago!)
Photographer studio me 6 saal ke bachey sy:
Mari taraf dekho beta
is camera se kabutar nikly ga.
Bacha:
Focus adjust kar
Jaahilon wali baat mat kar
Portrait Mode Use kar
Micro k sath
High Resolution me pic aani chahiay
Facebook pe upload karni hy
wrna paise nhi milen ge.
SAALA...
"kabutar nikale ga.."
Tere bap ne kbutar dala tha is me Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)