Paise Kaise Bachaye, Santa Se Sikhe

Kaun Kitna Kanjoos Hai Iss Baat Ko Lekar Santa Aur Banta Ke Beech Behes Ho Rahi Thi.

Banta: “Main Itna Kanjoos Hoon Ke Apne Honeymoon Par Akela Hi Chala Gaya Aur Apne Paise Bachaye”

Santa: “Arrey Ye Bhi Koi Kanjoosi Hui, Meri Sun, Mene Apni Biwi Ko Apne Dost Ke Sath Bejh Diya Aur Poore Paise Bachaye“

by Pak101.com (few years ago!) / 958 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

2 din ki zindagi

Kisi Danishwar Ne Sach Kaha Hy K,
Zindagi Do Din Ki Hy…!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saturday and Sunday
Baqi Din To Banda Zaleel Hota Hy.

by @irha@ (few years ago!)
He Wants To Scare His Parents

Father To Son After Exam:
Let Me See Ur Report Card

Son:
My Friend Just Borrowed It
He Wants To Scare His Parents

by Pak101.com (few years ago!)
I can kiss without touching

Boy: I can kiss u without touching U
Girl: U cant
.
Boy:Laggi shart 20,20 ki?
.
Girl: OK
.
Boy kissed her
.
Girl: U touched me
.
Boy: Oay khapp na paa... ay lay 20 rupay

by Mazhar Khan (few years ago!)
India match haar gaya

Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?
Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa
diyaa :-(
Banta: kaise?
: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur
India ne match haar gaya
Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe
ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Cricket Match Is Over Now

In A Cricket Ground..

Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U Stil Sitting?

Santa:Oye…Yaar..
I Am Waitin For Highlights!

by Pak101.com (few years ago!)
mera dil mobile hai or tum SIM ho

Grlfrnd - mera dil mobile hai or tum SIM ho
Boyfrnd - O very good I am very happy!
Girlfrnd - zyada khush mat ho naya offer milte hi me SIM change kar deti hu.

by Pak101.com (few years ago!)
How to tackle a wife..

A Guy was searching these words on Google:
"How to tackle a wife.."
.
.
.
Google Search Result:
"Even We are searching"...:-D

by lescol (few years ago!)
Student


Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sheikh ki wife beemar thi,

Sheikh ki wife beemar thi,
Light nai thi candle jal rai thi

Shkh: Doctor ko lenay ja ra h0on,
agr tumhe lagay k tum nai bachogi to yad se candle bujha dena..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boyfriend Ne Girlfriend

Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai

Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi Udd Gaye,

Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook