Santa: Yaar Aaj Mujhay Ajeeb Msg
Santa: Yaar Aaj Mujhay Ajeeb Msg Aaya or mera Mobil off Ho Gaya.
Banta: Aisa Konsa Msg Aya?
Santa: Battery low.
Banta: Send Kar...Sabko.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
On Jeeto’s bday Santa had no money, so he sent a
cheque of 100 kisses.
When he returns home Jeeto said: Thanks I got
cheque cashed from bank manager.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shaadi ki party mein DJ wale nepuchha: kab tak bajaana hai…..??...
Santa: oye 8 – 10 peg Lagane takbaja lo uske baad toh hum sabgenerator ki awaz par bhi naachlenge… :p =D :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
An Airline Introduced
A Special Package For Business Men.
Buy Ur Ticket Get Ur Wife's Ticket Free
After Great Success,
The Company Sent Letters To All The Wives
Asking How Was The Trip.
All Of Them Gave A Same Reply...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Beta agar tum fail ho jao to mujhe papa mt kehna
(Some days later)
Papa-Bete result ka kya hua?
Santa-Dimag kharab mat kr "MangiLal"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Agr Moka Mila To Tum Mujhse Shaadi Karo Gi?
Girl: Agr Moka Mil Gaya To Shaadi Karne Ki Kya Zarurat Hai?
O teri kher Bachii HBO Dekhti Hai !!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
GENIUS SON
Baap: Beta,paper kesa hua?
Beta:Bas pehla sawal choot gya!
Baap:Aha! or baqi?
Beta:Teesra mujhe aata nahi tha!
Chotha main krna bhool gya!
Paanchwa mujhe nazar nahi aya!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Oye waiter ek mast chai pilao jo pura badan hila de.
Waiter : Hamare yahan gaai ka dhoodh aata hai.... Madhuri ka nahin.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
7 chatai pr 7 sadhu baithe the,1 admi ne sabse bade sadhu se pucha "Baba biwi control nhi hoti kya karu"?
Sadhu (chote sadhu se) ek chatai aur laga BHAI k liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4 thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha KTNE AADMI THE…
by Mohammad Ali (few years ago!)
In A Cricket Ground
Security : Cricket Match Is Over Now,
Why R U Stil Sitting?
Sardar : Oye Yaar
I Am Waitin For Highlights!
:-)keep smiling:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)