hereby place u..
hereby place u under arrest 4 violating code 0569 -
distracting public with ur xtreme good looks &sex
appeal.remain silent & report 2 my bedroom
by Abdul Sami (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient Ki Kya Report Hai?
Junior Doctor:Sir Uska Tou Maine Postmortem
Kr Diya
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Tum Tu kehtay thy k shaadi k baad bhi Tum muJh se bohat pyar karo gay!!
Husband: Haan, mujhe kya pata tha k Tumhari shadi mujh se hi Hojaye gi
by Pak101.com (few years ago!)
PAPPU:
Papa G,
Maa K Aansuon Or Biwi K Aansoun Mai Kiya Farq Hai..?
Father:
Maa K Aansu Dil Par Asar Karte Hai
Aur
Biwi K Aansu Jaib Pe..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kal milli wo mujh se sham k waqt,
Bujhi Bujhi Si,
Jhuki Jhuki Si,
Udasion me rachi basi si,
Jo mene pochha udas Q ho?
Itni pareshan Q ho?
Jhuka K palken,
Chhupa K Chehra,
Galey se lag K,
,
RoRo k thak k,
Lagi wo kehne,
Itna Romentic SMS likha tha tum ko,
Abbu K Number Per Chala Gaya Wo ……:):)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kisi ke zindagi ki qeemat ka andaza
uski maut ke baad hi hota hai
Jese….
Zinda murghi Rs – 200
Aur
Chicken karahi Rs – 700
by Numan Malik (few years ago!)
Man: Sir, my wife is missing.
Man: Sir, my wife is missing.
Postmaster: bhai ye post office hai,
police station me complain dijiyee.
Man: Kia karon, khushi k mare
kuch samajh nahin aa raha .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?
Pathan: Google Khan
Teacher: yeh kaisa naam hua?
Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Pakistani terrorists ik car mein bomb fix kar rahe the.
First Terrorist: Agar bomb fit karte karte hi fat gaya to kya hoga?
Second Terrorist: Chinta mat karo, mere pas ik aur bomb bhi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Khargosh K F.Sc Mai Aye 75% Marks
Kachway K 50% Phr B Kachway Ka Univrsty Mai Admision Ho Gya
KAISE? Sports Basis Pe Na Yar
Bachpan Mai Race Nai Jeeta Tha
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: yar tu kisi k ghar afsos k liye gaya tha, itni jaldi kaise agaya?
banta: abe yaar 1 ghante baitha raha,
majaal hai jo kisi ne hans k baat ki ho.
by Pak101.com (few years ago!)