Dad-exam kaisa hua?
dad-exam kaisa hua?
son-Q. no 1 chhut gaya. 3 ata nahi tha. 4 karna bhul gaya. 5 nazar nahi aaya.
dad-Q. no 2 ? son-bas wahi galat ho gaya.. (-;
by Pak101.com (few years ago!) / 1021 views
Similar Jokes
Autowala to Santa : Sahab, 100 rupaye ho gaye.
Santa ne 50 rupaye autowale ko de diye.
Autowala : Sahab ye to gundagardi hai, meter ki hisab se 100 rupaye hue hai.
Santa : Tu bhi to baithkar aaya hai, tera kiraya bhi kya mujhe dena parega!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar got a job in AIRTel
custmr: Hello my AIRTEL sim loked what 2Do?
Srd: y don take tention remove airtel sim put BSNL,thank u 4caling
by Pak101.com (few years ago!)
Kehdo un parhne walon se,
Kabhi hum bhi parha kertay thay,
Jitna syllabus parh k wo top kertay hain,
Utna to hum choice per chor dia kertay thay,
by khalid hussain (few years ago!)
Train me 2 aadmi safar kar rahe the..
1st- Kahan se arahe ho?
2nd- Lahore se
... 1st- Wahan se to main bhi araha hun... Lahore me kahan se arahe ho?
2nd- Iqbal town
1st- Wahan se to main bhi araha hun ye batao Iqbal town me kahan se arahe ho?
2nd- Street 2 se...
1st- Wahan se to main bhi araha hun ye batao street 2 se kis ke ghar se arahe ho?
2nd- Basheer sahab ke ghar se
1st- Wahaan se to main bhi araha hun aacha ye batao kahaan jaa rahe ho?
Aas paas ke musafiron ne tang aake kaha akhir tum dono ho kaun??
Dono bole- Hum dono bhai hain, ,,, time pass kar rahe hai..... app kahan say hen?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was giving interview for a job.
Manager asked: “What is Excel?”
Sardar replied: “It is a new washing powder for washing computers
by Pak101.com (few years ago!)
Shyam: Surjit bhai apne ghar ke bahar kyun khade ho aur yeh chot kaise lagi?
Surjit: hua yun ki…
Shyam: Kitni bar kaha hai ki logo se jhagda mat kiya ker, kambhakat ne maar kar tera bura haal kar diya hai, bura ho uska, kide pade use
Surjit: bas bas mein apni patni ke bare mein aur galat batein nahi sun sakta.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Friend Aur Boy Friend Resurant Mein Khana Khane Gaye.
Unhone Waiter Ko Order Diya Aur Waiter Ne Khana Table Par Lagaya.
Ladki Ne Jaldi Se Khana Khana Shuru Kar Diya,
Boy Friend Bola: “Suno Jara”
Girl Friend: “Chup Raho, Khate Time Baat Nahi Karte”
Khane Ke Baad
Girl Friend: “Ab Bolo”
Boy Friend: “Teri Plate Mein Cockroch Tha, Le Aur Ban Heroine“
by Pak101.com (few years ago!)
LKG ke kid ka paper me 0 aya.
Father angry: What is this?
Very Funny Kid: Papa, teacher ke pass STAR khatam ho gaye, to MOON de diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Haathi ke bache ne chonti se poocha: Tumhari age kitni hai?
Chonti: 40 years
Baby Elephant (hairat se): 40 saal aur itni choti ?
Chonti: Haan mai Lux istimaal karti hun es liye meri umar nazar nahi aati. Aur tumhari umar kiya hai?
Haathi ka bacha (fakhr se): 10years.
Chonti: 10 years! Aur itne bare?
Haathi ka bacha: Haan, mai Nido jo peeta hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Miss: Aaj Tum Late Q Aae?
School 7 baje Shuru Hota Hai Fir der Q Ki?
Kid:Miss,Aap Meri Itni Fikar Mat Kiya Karo Log Galat Samajhte Hai.!
by Pak101.com (few years ago!)