simple Curiosity
My wife and I were watching some TV show the other nite where the wife hired a private detective to follow her husband and see if he were infact "cheating" on her. I asked my wife if she would ever do that. She said, "Well not so much to find out who the other woman was, but to see if I could find out what she saw in ya."
by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Teacher: 5 mark lekar bhi tum has kyu rahe ho?
Student: main yeh soch raha hoo ke woh 5 marks kaise mila
by Pak101.com (few years ago!)
Journalist: Tell me Major, did you ever fall into d hands of d enemy in any of ur engagements?
Major: Oh, yes, but I escaped when I got a divorce.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Park Sardar park me betha tha.
Friend: Kya kr raha hy?
Sardar: Badla le Raha hoon!
Friend: Kese?
Sardar: Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kr raha hoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife:"Meray iraday baray naik hain, Aap 100 main say aik hain!"
Husband: "dimagh k hum b DON hain, pehle ye bata baqi k 99 kon hain...?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa apne father k samne cigrate pi raha tha
Logon ne kaha ke aap apne father ke samne cigratte pi rahay ho?
Santa bola : Wo mera father hai, koi petrol pump thodi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ksi Ne Pathan Ko SMS Kya K"Agr Tu Zaheen Hy To 200 ka Balance Bhej
Hoshyar Hy To 300 ka Bhej"
Pathan Ne 500 Ka BejaOr LikhaHm Zaheen B hy or Hoshiyar B :->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hawai Jahaaz Tak Jane Ki Kya Jarurat Hai
Mar 29, 2008 Author: admin | Filed under: Latest Jokes
Sardar: Shirt K Liye Badhiya
Kapda Dikhana
Salesman: PLAIN Me Dikhau?
Sardar:Hawai Jahaaz Tak
Jane Ki Kya Jarurat Hai
Yahi Dikha Na
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan apne Ghar ki chhat se
Aeroplane ko Udte hue dekh kr Patthar marne laga.
Uske Dost ne pucha k
O Lala Q Hawai-jahaz ko Patthar Maar rahe ho??
Pathan: O Yara ye Sham ko Hamari Gul Bano per lighten Marta hai..
by Pak101.com (few years ago!)
1 srdar jahaz may baitha tha pilot ny jahaz ko orany k lye
agy sy oncha kia,to
.
sardar pilot say:je tu one wheeling wali begherti karni a
te menu laa de…!
by Pak101.com (few years ago!)
Policemn 2 His Son:
Tumahara Result Achha Nahi Aaya
Aaj Se Tumhara Khelna Aur Tv Dekhna Band
Son: Acha Ye 50 Rupee Pakdo
Aur Mamla Yahi Nipta Do
by Pak101.com (few years ago!)