Geo Pathan
Teacher: Batao Zamin Or Chand Ka Apas Me Kya Rishta He
Pathan: Bhai Behn Ka
Techer: Wo Ksy?
Pathan: Q K Log Chand Ko Mamu
Or Zmeen Ko Maa Khty Hen.
“Geo Pathan”
by Pak101.com (few years ago!) / 1057 views
Similar Jokes
Gabbar: Kitne admi they?
Sambha: Sardar 2
Gabbar: Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba: Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar: Aur 2 se pehle?
Samba: 2 se pehle 1 aata hai.
Gabbar: To beech mein kaun ata hai?
Samba: Beech mein koi nahi aata
Gabbar:: To phir dono ek saath kyun nahin aate?
Samba: 1 k baad hi 2 aa sakta hai, kyun ki 2, 1 se
bada hai.
Gabar: 2, 1 se kitna bada hai?
Samba: 2, 1 se 1 bada hai.
Gabbar: Agar 2, 1 se 1 bada hai to 1, 1 se kitna
bada hai?
Samnba: Sardar maine aapka namak khaya hai,
mujhe goli maar do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: I can't go to school today.
Father: Why not?
Son: I don't feel well
Father: Where don't you feel well?
Son: In school !
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu: Tum kaunsi soap use karte ho Naman ?
Naman: Main Chaman Soap, Chaman Paste aur Chaman Shampoo use karta hoo….
Pappu: Yeh kya international brand hai ?
Naman: Nahi, Chaman mera room mate hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Today, we're going to talk about the tenses. Now, if I say "I am beautiful," which tense is it?
Student: Obviously it is the past tense!
by Pak101.com (few years ago!)
Quaid-e-Azam in Peshawar
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Zubaida Appa k English Totkay
IF YOU ARE IN LOVE:
. Make the best of it
. Dont doubt anything
. Enjoy it because nothing lasts 4ever
IF YOU JUST BROKE UP:
. Don cry! Remember that u had a gud time!
. Never stay alone! Your friends are there
. Hug more people
. Stop listening to sad music! It only make things
worse.
IF YOU ARE SINGLE:
. Hang out with friends n family
. Try looking for someone who u think is the best
for u!
IF YOU ARE MARRIED..
. GAME OVER dear!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SARDAR: I want to give a gift to my GF, what should i give?
FRIEND: Give her a gold ring.
SARDAR: Tell me about something big .
FRIEND: Give her tire of tractor.
by Pak101.com (few years ago!)
in computer exam...
.
Examiner:"What is Microsoft Excel?"
.
Santa:"It is a new brand of Surf Excel to clean the computer!"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Madari Bandariya Ka Naach Dikhakar Bollta Hai, Naach Meri Dulhan tujhe Paisa Milege Kahan Kadardaan Tujhe Aisa Milega.
Bandariya: Chup Raha Kambhakt, Kaun Sa Kadardaan Elecrical Engineer Hokar Bandariya Ka Naach Dikha raha Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi ki taang Neeli Ho Gai
Hakeem:
Zehar Phail gaya Hay
taang katni paregi
kuch din Bad dusri tang b Neeli Ho gai
to hakeem ne wo b kaat dali
Aur
Plastic ki tangen Laga di
kuch din Bad Plastic ki tangen b Neeli Ho gyeen
Hakeem bola:
Yar teri Bemari Smajh Aa Gai Hy
Teri dhoti ka Rang utarta hy
by Pak101.com (few years ago!)