Santa To Rikshaw Wala
Santa To Rikshaw Wala: Arey o Bhai Khaali Ho Kya… ?
Rikshaw Wala: …Haan g Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash Khelty Hyn
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
Teacher: Jiss Bachy Nay Ajj Adha Sabaq Yaad Kai
Hay Who Mere hath pe kiss kar sakta hay
Aur Jiss Nay Ajj Pora Sabaq Yaad Kai
Hay Who Mere Gall pe kiss kar sakta hay
Student: Miss App Muje Break Time me Millain main ne
by Pak101.com (few years ago!)
Technology has its limitations.
Google may be the most powerful search engine
but it cant search my chappal I lost in masjid on friday!
DASO
Ki fayda GOOGLE da?
:-O
by A. Sami (few years ago!)
2 Studnts raat me Parhty hue
First: Kitne baje hai?
Dusre ne 1 patthar uthakar saamne girls hostel me mara
Ek ladki nikli or boli: Kamino ab to so jao
raat ke 2 baj rahe hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Me 20 saal ka ho gaya,
par aaj tak mujhse koi ladki nai pati . .
.
.
Ye hai aam jindagi. . .:-|
....
.
Me 20 saal ka ho gaya,
par aaj tak koi ladki mujhe nahi pata saki. . .
.
.
Ye hai mentos jindagi. .
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Khargosh Roj Lohaar Ki Dukan Pe Jata Thha Aur Puchhta Thha
Khargosh: “Gaajar Hai?”
Lohar Hamesha Ye Sun Kar Usko Inkar Kar Deta.
Esa Kayi Dino Tak Chalta Raha.
Ek Din Lohaar Ko Gussa Aaya Aur Usne Khargosh Ke Daant Tod Diye.
Fir Kya Huaa…
Agle Din Khargosh Aaya Aur Bola: “Gaajar Ka Juice Hai Kya?“
by Pak101.com (few years ago!)
MOLVII: ... jab mein mar jaun to Saamney
walon ko with family zaroor bulana,
Bevi: wo Q?
.
... .
.
.
.
.
Molvi: Suna hai k Un k Ghar ki Larkiyan Laash se
Lipat Lipat k Roti hen.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.
Elephant: “Ha….Ha….Ha…..
Pehney Ga Kya ??”
Mouse: Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..
by Pak101.com (few years ago!)
teacher-cow humari mata hi tabi 1 studnt widow se bahr dekh raha tha. teachr-tum baahar kya dek rahe ho? stdt-sir aapki maa k piche kutte pade h.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi Me 1 Memon
Bahut Der Tk Khata Raha,
Kse Ne Pocha Bhae Kab Tak Khaty Rhogy?
Memon:
Yaar Me Khud Kah Kha K Thak Gya Hun
Pr Kya Kron Card Me Lkha Tha
“Dinner 7 To 10pm “
by Pak101.com (few years ago!)
Sunny: Kal movie dekhi, usme na koi scene tha, na koi
aawaz.
Bunny: Naam kya tha film ka.
Sunny: NO DISC
by Pak101.com (few years ago!)