Blood
Pathan BLOOD K Bare Mein Book Parh Raha Tha
Wife: Aj Ye Q Parh Rahe Ho?
Pathan:
Mujhe Doc Ne Kaha Hai K
Kal BLOOD TEST Hai
Is Lye Test Ki Tayari Ker Raha Hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 966 views
Similar Jokes
Santa: My wife and I never argue.
Banta: Not even when she is right?
Santa: I don`t know. That has never happened with me.
by Pak101.com (few years ago!)
1 pagal dosry pagal se udasi se:
Sab log hume pagal kyon kehty hain?
Dosra pagal: Tu dafa kar yaar…
ye le Tamatar. Aur SAKANJWI bana…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Pathan Calls Wife
Ghar Nhi Aa Skta
Car Ka Steering Gera Sb Chori
Ho Gya
After 5 Min
He Calls
Aa Rha Hu
Galti Se Pichli Seat Pe Beth Gya
Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Admi: Mujhe Sardar Banado
Doctor: Us Ke Liye Tumhara 50% Dimag Nikalna Paadega
Admi: Nikal Do, Doc Ne Galti Se 90% Nikal Dia Admi Hosh Ma Aa Ke Bola: Kocha Ye Tumne Kya Kardiya?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek darya k kinaray 2 Pathan chamach se darya main dahi daal rahe thay
Sardar ne dekha tau poocha: Khocha ye kia karti?
Pathan: hum lassi bana rahe hein.
Sardar: Ha ha ha. O pagal k bacha log is liye tum per lateefa banata hai.
Itna lassi tumara baap piye ga?
by Pak101.com (few years ago!)
Law professor:
“Which is the most important law of finance
for starting a new business?”
student:
“father in law”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher santa sey Koi aisa jumla bnao jis mai
'MAGAR' 2 dafa istamaal hua ho,,,
santa:-
"Wo Mery aagy chal rahi thi or main us k"!!
'MAGAR'
'MAGAR'
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was painting his room
.
Us ne Chat ko paint karkay
Diwaron par likha
"SAME AS ABOVE"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Fruit
Kharab Nahi Hota Makhian Kharab Karti Hain . . .
Wah Wah . . . !!!!
... Fruit Kharab Nahi Hota Makhian Kharab Karti Hain . . . !!!
Bacha Kharab
Nahi Hota Bachiyan Kharab Karti Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Banta khana bana raha tha aur pucha 'namak kidar
hai'?
Santa : namak nahi hai.
Banta : toh Dal mein kya daalu?
Santa : "COLGATE" dalo, usme Namak hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)