Ek admi ne dozak mai
Ek admi ne dozak mai shetan se kaha
"kia mai apke mobile se apni bewi ko call karsakta hon?"
Call karne ke baad admi bola: Call ke kitny paise don?
Shetan bola:No charge, because hell to hell is free
by Pak101.com (few years ago!) / 733 views
Similar Jokes
Girlriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara, mera chhona, mera sweet gugla. Muj se shadi karoge? Bolo baby bolo.
Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise kare”.
Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Chinki Se College Mein Ek Ladke Ne Pucha.
Boy: “Tumhari Age Kya Hai?”
Chinki: “20 Years”
Boy: “Juthi, Tumne To 5 Saal Pahle Bhi Yahi Batayi Thhi”
Chinki: “Dekha, Ladkiya Juban Ki Kitni Pakki Hoti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
GF: Mera Mobile Maa K Pas Rehta Hai
BF: Agar Pakdi Gai To?
GF: Apka Number “Battery Low” Nam Se Save Hai,
Jab Bhi Apka Phone Ata He Maa Kahti He Charge
Kar Le Beta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
baap bete ki galti pe-gadha
beta-papa tension not sab khete hai mai aap pe gaya huin
by Pak101.com (few years ago!)
1Bacha Bahut Der Se Ro Ra Tha
Maa Ne Pucha
Mele Laal Ko Qa Chaiye?
Tofee
Biskit
... Ya
milk?
Bacha:
Bash Ek sanam chahiyeee
aashqi ke liye..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
AADMI KI CAR SE TAKRAKE EK TOTA BEHOSH HO GAYA. AADMI TOTE KO GHAR LE GAYA. CAGE ME RAKHA KHANA DIYA. TOTA JAAG K BOLA:AAILA JAIL! WO CAR DRIVER MAR GAYA KYA
by Pak101.com (few years ago!)
Mayawati apne friend Lalu ke ghar GOAT le ke jati hai..
Lalu: E Bhaiswa ko kyun Layi ho ?
Mayawati: Dikhta nahi, Goatwa hai
Funny Lalu: Hum Goatwa se hi Puch raha Hun..
by Pak101.com (few years ago!)
ek din ek aadmi naha do kar bahar nikla, jaise weh nikla bahar us pe ek kabuter gober kar diya toh wah gusse mein aakar kahan ki are oh kabuter tuh chaddi nahi panta kya????
toh kabuter bola kyu tum loge pehan ke karte ho kya!!!!!!!!!!!!!!!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
“Noor sb larkon say baat karti hy”
Teacher: Btao iss sentence main Noor kiya hy?
Pathan Student: Master j Noor Bayghairat hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)