Kanjoos bole to koun
MASTER:Kanjoos bole to koun
STUDENT:Hm chahe jitne b 'sms' karen uska 'reply' jo na kare Vo
MASTER:Uski ek example do
STUDENT: Aapki ki Beti
by Pak101.com (few years ago!) / 1004 views
Similar Jokes
The teacher asks the Sardar: You have 10 chocolates,
you gave 5 to Anjali, 3 to Manju, and 2 to Smitha. What do you have now?
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor:" Santa! Your daughter has died!"
.
.
Depressed, Sardar jumps from 100th floor
... .
.
.
At 50th floor he remembers "I don't have a daughter!"
.
.
.
At 25th floor: "I'm NOT married!
.
.
.
.
At 10th floor: I'm "Banta NOT Santa
by Pak101.com (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Titanic was sinking…
Santa: How far is the earth from here?
Banta: 1 kilometer.
Santa jumped into the sea and asked again: in which direction..?
Banta: Downwards !
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Papa sab log Shadi kar k Pareshan hain to Shadi kyon kartay hain?
Papa: Beta Aqal badaam khany se nahi,,, Thokar khanay se aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Bivi: Kya main kabhi tumharay khwab mein aatee hun … ?
Shohar: Kabhi nehin ! Main Ayatul Kursi parrh ke sota hun …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa to Banta: I and my girlfriend are getting married.
Banta: Oh great, but when is the marriage?
Santa: I am marrying on on 13th Jan and my girlfriend on 20th.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Naha Raha Tha
1 Larki Darwaze Pe I
To Sardar Aise Hi Bahir Aa Gaya
Larki:
Uf Toba Kuch To Pehen Lo
Sardar Bhag Kar Andar Gaya Or Chapal Pehan Aya.
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse : Mubarak ho aap ke ghar ladka paida hua
hai.
Santa : Wah g wah kya technology hai, Biwi meri
hospital hai,
aur bacha mere ghar paida hua hai!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wo khud pe gharoor karta hai to is me herat ki koi bat nai
dost
jis ko hum chahte hain wo aam ho hi nai sakta
wo to amrood hai amrood
by Sabir shah (few years ago!)