Bachcho Aaj Mai Apko
Teacher:Bachcho,Aaj Mai Apko Bhag Ke Sawal Sikhaungi
Billu:Mam Mai Bhag Ke Sawal Nahi Kar Sakta,Mera Dam Bhar Jata hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
GIRL apny Nabina boy frnd sae
kash tumharii ankhen hoti or
to tum mere HUSAN ko dekhty...
...boy frnd: ager tum khubsurat hotii to kia,
ANKHON WALE TUMHEN MAIRE LIE CHORTY...
(' ')/ ANDHA HUU
<) ( /PAGAL
_/ \_NAHIIIII.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar 2 pathan:,” Are ‘pants’ singular or plural?”
Pathan: “They’re singular on top and plural on the bottom.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bhikari-: Aapke PAdosi Ne Mujhe Pet Bharke KhAnA KhilaYa He.!
Aap Bhi Kuch Khilao?
Santa:Yeh Lo HAjmola.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek kadvaa sach :-)
Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti
by Pak101.com (few years ago!)
Chintoo : Aaj maine apni class mein sabse pyaari larki ko phansa li..
Friend : Woh kaisey?
Chintoo : “Class lagi thi.. Maine kaghaz ka jahaz bana ke Phainka. Jahaza teacher ke pass chala gaya. Uss ne ghusey se poocha yeh kiss ne phainka? Maine us larki ka naam le liya aur who phans gaye bichari.”
by Pak101.com (few years ago!)
1 nursery CLASS ka bacha bola-madam main aap ko kaisa lagta hun?
Madam boli
SO SWEET
BACHA apni side Ke Larki se bola
dekha maine kaha tha na
line marti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rishta discussion now a days:
Larkay Walay: larki ne kya kiya hua hai??
Larki Walay: jee Masha Allah candy crush
kay 110th stage per hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa:mere friend ne chupke se mere mobile mese meri girlfriend ka number nikal liya
Banta:fir kya hua?
santa:aaj bhi apni bahen ko love msg bhejta he!!!!! :)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Omlet Lekar Aao
Waiter-Kaun Sa? Spanish Ya Italian
S-Koi B Mujhe Khana H, Usase Baat Nhi Krni
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar made a call to the airport.
Asked,”How long is the journey from Punjab to America?”
Receiptionist: “One second sir….”.
Sardar: Ok, thank you..!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)