Bachcho Aaj Mai Apko

Teacher:Bachcho,Aaj Mai Apko Bhag Ke Sawal Sikhaungi

Billu:Mam Mai Bhag Ke Sawal Nahi Kar Sakta,Mera Dam Bhar Jata hai

by Pak101.com (few years ago!) / 1034 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Andha hun

GIRL apny Nabina boy frnd sae
kash tumharii ankhen hoti or
to tum mere HUSAN ko dekhty...
...boy frnd: ager tum khubsurat hotii to kia,
ANKHON WALE TUMHEN MAIRE LIE CHORTY...
(' ')/ ANDHA HUU
<) ( /PAGAL
_/ \_NAHIIIII.....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Sardar 2 pathan:,” Are ‘pants’ singular or plural?”

Pathan: “They’re singular on top and plural on the bottom.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bhikari-: Aapke PAdosi Ne Mujhe

Bhikari-: Aapke PAdosi Ne Mujhe Pet Bharke KhAnA KhilaYa He.!
Aap Bhi Kuch Khilao?

Santa:Yeh Lo HAjmola.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek kadvaa sach

Ek kadvaa sach :-)

Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj maine apni class mein sabse pyaari larki ko phansa li

Chintoo : Aaj maine apni class mein sabse pyaari larki ko phansa li..
Friend : Woh kaisey?
Chintoo : “Class lagi thi.. Maine kaghaz ka jahaz bana ke Phainka. Jahaza teacher ke pass chala gaya. Uss ne ghusey se poocha yeh kiss ne phainka? Maine us larki ka naam le liya aur who phans gaye bichari.”

by Pak101.com (few years ago!)
1 nursery CLASS ka bacha

1 nursery CLASS ka bacha bola-madam main aap ko kaisa lagta hun?
Madam boli
SO SWEET
BACHA apni side Ke Larki se bola
dekha maine kaha tha na
line marti hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rishta Discussion

Rishta discussion now a days:

Larkay Walay: larki ne kya kiya hua hai??

Larki Walay: jee Masha Allah candy crush

kay 110th stage per hai :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa:mere friend ne

Santa:mere friend ne chupke se mere mobile mese meri girlfriend ka number nikal liya

Banta:fir kya hua?

santa:aaj bhi apni bahen ko love msg bhejta he!!!!! :)

by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Omlet Lekar Aao

Santa-Omlet Lekar Aao
Waiter-Kaun Sa? Spanish Ya Italian
S-Koi B Mujhe Khana H, Usase Baat Nhi Krni

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar made a call to the airport

Sardar made a call to the airport.
Asked,”How long is the journey from Punjab to America?”
Receiptionist: “One second sir….”.
Sardar: Ok, thank you..!!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook