Muqami waqt
ssalam-o-alikum!
“Lahore,” Bahawalpur, Ør Us K MùZäFäT Me
Light janay Kä WäQt HùÄ chähTä Hä.
BäQì LöG ApÑè Äpnè Mäqami WÄqT k MùTäBq government ko galiyan dain
by Abdul Sami (few years ago!) / 966 views
Similar Jokes
Aati Thi Jaathi Thi
Hansti Thi Hansati Thi
Bhagti Thi Bhagati Thi
Bolti Thi Bulwati Thi
Per Aaj Pata Chala Ki Woh Mujhe Rakhi Bandhna Chahti Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ne Daru Pi Ke Apne Apko Aaine Main Dekha
Or Bola
Isko To Kahin Dekha Hai ....
O Yaad Aaya Ye To Wahi Haramkhor Hai
Jo Shadi Ke Album Main Meri Biwi Ke Sath Tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
sardar prepared only one essay Friend for his exam.
But in exam he got ..Father essay.
so he replaced Freind with with father and wrote like this....
I have lots of Fathers. some are male and some are female.But i have lots of Girl fathers.My best father is my neighbour..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: What are the people of Turkey called?
Student: I don't know.
Teacher: They are called Turks, now What are the people of Germany called?
Student: They are called Germs.
by Pak101.com (few years ago!)
Sasur ne Daamaad se kaha : 6 saale me 8 baache.Ye kya hai?
Daamaad : Maine aapse kaha tha Gareeb jarur hu par aapki beti ko kabhi khali pet nahi rakhunga!
by Pak101.com (few years ago!)
Mr Funny ko BIJLI ke khambhe par lage poster padne ka bohot shonk tha.
Ek din rat ko andhera hone ke karan uss se ik poster pada nahi gaya. Mr Funny spiderman ke jaise poster padne ke liye khambhe par ja chada.
Pas ja kar uss ne deka, vahan likha tha: Khambhe par naya paint kiya hai. Isko hath nahi lagana.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa> What is different between COFFEE shop & WINE shop
Banta> coffee shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE
by Pak101.com (few years ago!)
Sir: Wo Teen Words Batao Jo Subse Jyada Bole Jate Hain ?
STUDENT: Mujhe Nahi Pata….
Sir: Shaabash Beta, Baith Jao..!
by Pak101.com (few years ago!)
Bus Stop Par Boy Girl Se Bola :
BOY:- Sendil To Bahot Achi Pehni Hai.
.
.
Girl :- Utar Kar Dikhau Kya ??
.
.
BOY :- Lo...
Is Se Zyada Acchi To Top Pehni Hai....:P :D
.
.
.
.
Girl Shocked - Boy Rocked
by Pak101.com (few years ago!)
Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar :
Pata Nahi Wo Bola Mere Pet
Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di
by Tanveer Hussain (few years ago!)