Muqami waqt

ssalam-o-alikum!
“Lahore,” Bahawalpur, Ør Us K MùZäFäT Me
Light janay Kä WäQt HùÄ chähTä Hä.
BäQì LöG ApÑè Äpnè Mäqami WÄqT k MùTäBq government ko galiyan dain

by Abdul Sami (few years ago!) / 966 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aati Thi Jaathi Thi

Aati Thi Jaathi Thi
Hansti Thi Hansati Thi

Bhagti Thi Bhagati Thi
Bolti Thi Bulwati Thi

Per Aaj Pata Chala Ki Woh Mujhe Rakhi Bandhna Chahti Thi

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ne Daru Pi Ke Apne Apko Aaine Main Dekha

Sardar Ne Daru Pi Ke Apne Apko Aaine Main Dekha

Or Bola

Isko To Kahin Dekha Hai ....

O Yaad Aaya Ye To Wahi Haramkhor Hai

Jo Shadi Ke Album Main Meri Biwi Ke Sath Tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
sardar prepared only one essay Friend for his exam.

sardar prepared only one essay Friend for his exam.

But in exam he got ..Father essay.

so he replaced Freind with with father and wrote like this....

I have lots of Fathers. some are male and some are female.But i have lots of Girl fathers.My best father is my neighbour..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Germs

Teacher: What are the people of Turkey called?

Student: I don't know.

Teacher: They are called Turks, now What are the people of Germany called?

Student: They are called Germs.

by Pak101.com (few years ago!)
Sasur ne Daamaad se kaha

Sasur ne Daamaad se kaha : 6 saale me 8 baache.Ye kya hai?

Daamaad : Maine aapse kaha tha Gareeb jarur hu par aapki beti ko kabhi khali pet nahi rakhunga!

by Pak101.com (few years ago!)
Mr Funny ko BIJLI ke khambhe

Mr Funny ko BIJLI ke khambhe par lage poster padne ka bohot shonk tha.

Ek din rat ko andhera hone ke karan uss se ik poster pada nahi gaya. Mr Funny spiderman ke jaise poster padne ke liye khambhe par ja chada.

Pas ja kar uss ne deka, vahan likha tha: Khambhe par naya paint kiya hai. Isko hath nahi lagana.

by Pak101.com (few years ago!)
What is different between coffee shop & WINE shop

Santa> What is different between COFFEE shop & WINE shop

Banta> coffee shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE

by Pak101.com (few years ago!)
Wo Teen Words Batao Jo Subse

Sir: Wo Teen Words Batao Jo Subse Jyada Bole Jate Hain ?
STUDENT: Mujhe Nahi Pata….
Sir: Shaabash Beta, Baith Jao..!

by Pak101.com (few years ago!)
Bus Stop Par Boy Girl Se Bola

Bus Stop Par Boy Girl Se Bola :
BOY:- Sendil To Bahot Achi Pehni Hai.
.
.
Girl :- Utar Kar Dikhau Kya ??
.
.
BOY :- Lo...
Is Se Zyada Acchi To Top Pehni Hai....:P :D
.
.
.
.
Girl Shocked - Boy Rocked

by Pak101.com (few years ago!)
Dost kase mara?

Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar :
Pata Nahi Wo Bola Mere Pet
Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook