Dove se nahakar kya karna hai.
Dove se nahakar kya karna hai.
2013 me to sabhi ko marna hai.
1 saal khushi se jilo yaro
Agle janam me phir “johnson baby” se shuru karna hai…
by Pak101.com (few years ago!) / 836 views
Similar Jokes
SANTA ELECTRIC SHOP ME- 2 PANKHE DENA
1 LADIES OR 1 GENTS.
SALESMAN- PANKHO ME LADIES OR GENTS NAHI HOTA.
SANTA- KESE NAHI HOTA EK BAJAJ KA DE OR EK USHA KA.
by Pak101.com (few years ago!)
Jis waqt khuda ne tumhain banaya hoga,
ek saroor sa uske dil pe chaya hoga...
pehle socha hoga tujhe jannat mein rakh lun..
phir ussay zoo ka khayal aaya hoga..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha: Miss hamary ghar aaj bhai anay wala hay.
Miss: wo kasay?
Bacha: jab phichli bar ammi hospital main admit theen tu behan aae thi
Ab abu admit hain…
by Pak101.com (few years ago!)
A girl was thirsty.
She saw an ALA-DIN Chairagh beside her
She touched & ordered jin k meri pyas bhujao
JIN: “PEPSI wali ua IMRAN HASHMI wali”?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: how many times do you shave in a day?
Boy: 30 to 40 times.
Girl: What, are you mad???
Boy: No I am a barber…!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Tech: jab bijli chamkti ha to hum ko roshni pehly aorawaz bad me Q ati ha?
Sardar: Kyonki hamari aankhen aagey hai aur kaan piche......
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Manager: what is your qualification?
Santa:- Sir, i am PHD.
Manager:(Shocked) what do u mean by PHD?
Santa:- Sir Passed Highschool with Difficulty...
by Pak101.com (few years ago!)
Larka ghor say larki ko dakh raha tha
Larki: Aap k gar main maa g hain
Larka: hain g hain
Larki: bhen b ho gi
Larka:hain g 2 hain
Larki: to marjanay unnay ja k gor na
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta Asked To Santa.
Banta: “When You Kiss Your Wife?”
Santa: “I Kiss My Wife Before I Go To Office Every Day And You?”
Banta: “I Kiss Your Wife After You Go To Office Everyday”?
Santa: “Ha Ha Ha, I Am First“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : Darling kuch Saal Pehle Mera Figure COKE Bottle jesa Tha
Husband gusse se bola : Figure To Aaj B Coke jesa hi hai.
Pehle Reguler Bottle thi ab jumbo pack hai.
by Pak101.com (few years ago!)