1 Shaks K.E.S.C Office Fone Kr K
1 Shaks K.E.S.C Office Fone Kr K Bola: Janab Light Band Kr Do
K.E.S.C Wala: Hiran Ho Kar Q Sir?
Man: Wo Yara Hmaray Dimagh Me 1 Naya Gali Aya Hai Wo Tumko Dena Hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 796 views
Similar Jokes
Shikwa hamein manzoor nhi…
Aaj na koi bahana hoga …
Aap ko hamari khushiyou1n ki qasam…
Next saal aap ko Nahana hoga
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: police ne tumhe kyu arrest kiya?
Banta: maine purse se paise nikhaal ke kharchaa
kar diyaa thaa
Santa: baap re!! is liye bhi arrest karte hai kya?
Banta: purse kisi aur kaa thaa yaar
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Techr: why Taj Mahal considerd as a wonder of d world?
Student: Bcoz,Shahjahan built it witout taking any
loan 4m bank.... ;-)
Gud evening !!
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Prays Daily For 2 Hours
"Hey Vahey Guru Meri Lottery Lagade.
After 11 Yrs Vaheguru Angrily Appears &
Says
-Oey Uloo De Pathay Ticket To Le Le.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Latter from husband ( who is abroad) to wife
Dear Sweetheart:
I can't send my salary this month, so I am sending 100 kisses. You are my sweetheart
Your husband
Allen
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ke ghar chor agia
Pathan ne daikha tu chor bhaag gia
.
Pathan chor ke peche bhagty bhagty agay nekal gia
.
Pathan: Ek to chori oper se "RACE" lagata hai hamary sath
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Larka larki k baap se:me ap ki beti ka hath mangne aya hun.
Baap :q?
Larka :q k mere hath thak gae hain is ko message kar kar k
by Sabir shah (few years ago!)
Larkay wale:
Aap ki beti kuch karti hai?
Larki ki amma…
Haan jii
MASHAALLAH
Rozana 3 rupee mai 500 sms krti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan:molvi sahab koi aisa tareeqa btao k mai khao peeo or mera roza na tote
molvi:logo se mukke or laat khao or gussa pee jao roza nai tote ga.;-)
by Pak101.com (few years ago!)
PATHANO ne EID k baad 5 waqt ki namaz b Saudia k sath parhne ka faisla kiya hai
Naye timings ye hon ge:
Fajr: Subha 8 baje
Zohr: spehr 4 baje
Asr: Raat 8.30 baje
Maghrib: Raat 10 baje
(Suraj gharoob hona shart nai)
by hearthackervsgirls (few years ago!)