Father In Law
In a Law College Professor taking lecture on Law Of Finance Professor: Which is the most important LAW of Finance for starting a New Business? The Student replies: Father-in-Law
by Pak101.com (few years ago!) / 1093 views
Similar Jokes
ramesh: tum mujhe meri shadi me akela mat chodna. suresh: nahi chodunga main tumhe akela musibat mein kaise chod sakta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband:
Agar main mar gaya to tum kya karogi?
Wife:
Ummm…
Main phir apne bahen k sath rahugi…
Aur
Agar main mar gayi to tum
kya karoge?
Husband:
Main bhi tumhare bahen k
sath reh lunga!
by A. Sami (few years ago!)
Girl- Dadiji Aapke Time me 10-10 Bacche kyu hote
the?
Dada- Hamare time me Bijli nhi hoti thi...
Raat ko kaun aaya, kaun gaya malum hi nahi padta
tha!! :D :P :->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Log kehte hain ki khuda ne aapko badi fursat mein banaaya hai...
Theek hi kehte hain, faltoo kaam fursat mein hi to kiye jaate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
1 horror movie dekhi
Husband: rat ko mene 1 horror movie dekhi,
1 chudeil kabhi mere age
kabhi piche aur kabhi sath chal rahi thi,
Wife: Kaun si movie thi?
Husband: Apni shadi ki
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 LADY APNE BOY FRND K SAATH GHUM RHI THI
,
ITNE ME USKA HUSBND AGYA OR USKE Boy Frnd KO
PITNE LGA.
.
LADY-MAR SALE KO,APNI BIWI GHUMATE NAI
,
DUSRE KI BWI KO GHUMANE LE ATE H.
.
(fir boyfrnd ko josh aya gya or wo husbnd ko mrne lga)
lady-mar sale ko,na khud ghumane le jata h na kisi or ko
ghumane deta he
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Innocence
Kid (on phone): Madam, My son will not come to school today !
.
Madam: Who are you?
.
Kid: My Papa Speaking !!
by inayat khan (few years ago!)
I asked my new girlfriend
what sort of books she is interested in.
She said: Cheque books
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Best sms of 1906
.
.
.
.
.
.
. Bhai kia dhondh rahe hu us waqt mobile tha kia
by Sabir shah (few years ago!)
Santa-Sir aap apni patni ko party me kyun nhi le jate?
Boss-Bcoz vo gaon ki hai.
Santa-sorry,sir mujhe laga k vo sirf aapki hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)