as per research

As per research A man speaks 25,000 words daily & A woman speaks 30,000 Problem starts when husband comes home from office after consuming his 25,000 words & wife starts her 30,000..

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 809 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

musharaf ki car k neechay

musharaf ki car k neechay 1 puppy a k mar gia,he told driver 2 find owner 2 give compensation.driver went and when came back he had a lot of rose around his neck..driver replied "sir mainay ye kaha mian president musharaf ka driver hoon,kuttay ka bacha mar gia hai? ahahahahahah

by Pak101.com (few years ago!)
Sararti Student

Xam ka examiner bahut strict tha aur paper hard tha cheating nahi karne de raha tha.

1st bencher ne chit likh kar
examiner ko di.

Examiner chup chap ja ke apni chair pe beth gaya.

2nd bencher pehle se:- yaar tunekya likha ?

1st bencher ne kaha -
SIR , Peechhe se aapki pant phati hui hai .........!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Kahaa gayaa thaa yaar?

Santa: kahaa gayaa thaa yaar?

Banta: girlfriend ke saath movie dekhne

Santa: kitna kharchaa huaa?
Banta: 500 Rs

Santa: itnaa huaa kya?

Banta: kya karu? uske paas itnaa hee thaa yaar

by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aurat Jannat Ke

Aik Aurat Jannat Ke Farishta Se Boli
Mera Nikah Jannat Waly Shohar Se Kra Do.

Farishta Bola: Nikah To Kara Donga
Pehle Koi MOLVI to Jannat Main Aye

by Pak101.com (few years ago!)
Kid To Mama In Washro0m!!

Kid To Mama In Washro0m!!

Kid: Mama Krlia Dhuladein

Mama: Ullu K Pathey Khud Dho

Kid: Jb Dhula Nahi Sakte To Khilate Q Hooooo..?

Apney Haq K Liye "Bol"

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se

Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:

by Mohammad Ali (few years ago!)
60th birtday

Santa 60th B'day Bnta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya
he? Snta-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek din Santa ne apni premika ko

Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar keh dala – I love you.

Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?

Santa : I love you Didi!!!!

by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Ne Pehlwan Ko Car Se Takkar Maar Di

1 Sardar Ne Pehlwan Ko Car Se Takkar Maar Di
Pehlwan Ne Sardar Ko Car Se Nikala aur Car Se 10 meter Door Khara Kr K Road Par 1 Line Lgai aur Kaha K
“AGAR Is Line Se Idhar Aya To Maar Dalun ga”
or Khud Danday Se Car Tornay Lga.
jb Car Ka kafi Nuqsan kr Lia to Peechay Mur K Dekha To Sardar Zor Zor Se Hans Raha Tha.
Pehlwan: Tum Q hans Rahe Ho?

SARDAR: Hanstay huwey
TU gaddi Torr Rya C ty Me 5 Wari Lane Cross Keeti A

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena

Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.

Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.

Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook