Ek din Santa ne apni premika ko

Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar keh dala – I love you.

Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?

Santa : I love you Didi!!!!

by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Potaa vs dada joke

Pota:beta kaise paida hota hai?
Dada:asman se pari ati hai aur maan ki godh me rakh deti hai.
Pota :kia wo suhag rat wala system khatam ho gia hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Koi Mannat Maango

Peer,
Beta, Koi Mannat Maango
.
Mureed,
Please Mujhe Phir Sy Un-
Married Kar Dein.
.
Peer,
Beta, Mannat Maango Jannat
Na Mango,,,

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Humain to zardari ne.....

Humain to zardari ne
Loota Musharraf me
kahan Dum tha!
Roti Kapra,Makan,
Ko to chhoro,Subha
Lotay me paani B
kum tha.
(“.)
_/L Daso yaar ini
loadsahding.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Lady Doctor PATHAN se

Lady Doctor PATHAN se

Tum Roz Clinic k Bahr khre ho k Aurton ko Q Ghurte ho?

PATHANAp hi ne Bahir Likha hwa he

AURTON KO DEKHNE ka Time 9 sy 12 tak hai..,

by Pak101.com (few years ago!)
PANI ke bina

- interview -

Question: To bataiye PANI ke bina insan kese marega?

Answer- Sir, PANI Nahi hoga to insaan tairega kaise? Tairega nai to doob jayega!! den dead...

by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa shayari karte hue

Santa shayari karte hue: insurance wale bhi kya gajab dhate hain….

Insurance agent: kya?

Santa: insurance wale bhi kya gajab dhate hain logo ki biwiyo ke pas ghanto baith kar unke pati ke marne ke fayde samjhate hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Khush kismat ho

Admi:yar mushkil me hun meri b.v aik kis k .100 rupee leti hai.
Dost :tum khush kismat ho dosrun se to wo 500 leti hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Wrong Number

AChi bachi...2011
FATHER:beti aj tm ne phone per sirf 1 ghanta bat ki, tum ne t kabhi 4 ghantay se kam bat nai ki...??

BETI:"papa ap bhi na
ye wrong number tha..."

by Hina Ali (few years ago!)
Tufani andheri raat me 12 baje

Tufani andheri raat me 12 baje Kabristan kejungle me 1 bhoot dusrebhoot ko samjha raha tha………….”Ghabra mat, sab vaham hai – Koi Rajnikant vajnikant nahi hota”

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Radio lekar khet me

Santa Radio lekar khet me potti karne gaya.

Banta:Aaj to maje se ki hogi?

Santa:Khak maje se ki, radio pe Jan-Gan-Man aa gaya. Khade khade kani padi...

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook