Ek din Santa ne apni premika ko
Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar keh dala – I love you.
Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?
Santa : I love you Didi!!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Pota:beta kaise paida hota hai?
Dada:asman se pari ati hai aur maan ki godh me rakh deti hai.
Pota :kia wo suhag rat wala system khatam ho gia hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Peer,
Beta, Koi Mannat Maango
.
Mureed,
Please Mujhe Phir Sy Un-
Married Kar Dein.
.
Peer,
Beta, Mannat Maango Jannat
Na Mango,,,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Humain to zardari ne
Loota Musharraf me
kahan Dum tha!
Roti Kapra,Makan,
Ko to chhoro,Subha
Lotay me paani B
kum tha.
(“.)
_/L Daso yaar ini
loadsahding.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Lady Doctor PATHAN se
Tum Roz Clinic k Bahr khre ho k Aurton ko Q Ghurte ho?
PATHANAp hi ne Bahir Likha hwa he
AURTON KO DEKHNE ka Time 9 sy 12 tak hai..,
by Pak101.com (few years ago!)
- interview -
Question: To bataiye PANI ke bina insan kese marega?
Answer- Sir, PANI Nahi hoga to insaan tairega kaise? Tairega nai to doob jayega!! den dead...
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa shayari karte hue: insurance wale bhi kya gajab dhate hain….
Insurance agent: kya?
Santa: insurance wale bhi kya gajab dhate hain logo ki biwiyo ke pas ghanto baith kar unke pati ke marne ke fayde samjhate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:yar mushkil me hun meri b.v aik kis k .100 rupee leti hai.
Dost :tum khush kismat ho dosrun se to wo 500 leti hai.
by Sabir shah (few years ago!)
AChi bachi...2011
FATHER:beti aj tm ne phone per sirf 1 ghanta bat ki, tum ne t kabhi 4 ghantay se kam bat nai ki...??
BETI:"papa ap bhi na
ye wrong number tha..."
by Hina Ali (few years ago!)
Tufani andheri raat me 12 baje Kabristan kejungle me 1 bhoot dusrebhoot ko samjha raha tha………….”Ghabra mat, sab vaham hai – Koi Rajnikant vajnikant nahi hota”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Radio lekar khet me potti karne gaya.
Banta:Aaj to maje se ki hogi?
Santa:Khak maje se ki, radio pe Jan-Gan-Man aa gaya. Khade khade kani padi...
by hearthackervsgirls (few years ago!)