10 sal bad grl boy ko dehk kr

10 Saal Baad
Grl Boy Ko Dekh K.
Kya Mast H
Ma Bap Ne Kaha Chupa Rkha Tha
Muje Is Bache Ka No Chahiye
BOY Sharmate Hue
Ap K Ghar Baap Bhai Nai H Kya

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 928 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Naman: Sir, mere ghar mein TV

Naman: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki
chori hogayi hai Police: chor ne sirf TV kisliye
chodaa hoga Naman: mujhe kya pataa sir main us
samay TV mein serial dekh rahaa thaa

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Ko Ek Baar Talibano Ne

Pappu Ko Ek Baar Talibano Ne Pakad Liya Aur Kaid
Kar Liya
Unka Leader Aya Aur Pappu Ke Gardan Pe Talwar
Rakh Ke Bola
Leader: “Oye, Ya To Islaam Kabool Karo, Nahi To
Gala Kaat Diya Jayega”
Pappu Rote Hue: “Yaar, Kesa Ajeeb Dharam Hai
Tumhara, Kabool Karo To Susu Kaat Dete Ho, Na
Karo To Gardan“

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband wife mein ladai hoi

Husband wife mein ladai hoi

Husband wife mein ladai hui,

Husband ghar se chala gaya ,

Husb:Raat ko phone pe ,"Khane main kya hai"

Wife:Zeher.

Husb:Mai der se aaoonga, tum kha kar so jana:

by Pak101.com (few years ago!)
Lekin mein tumse Umer mein 1

Girl:
Lekin mein tumse Umer mein 1 saal barri hoon..!


Pathan:
Oye baaji fikar kyun karta hy,
Hum tumse aglay saal shaadi karlega..!

by Pak101.com (few years ago!)
When you buy a note

SANTA : “When you buy a note book there will be no margin in it. Why is it so?”

BANTA : “Simple, it is because I always buy the note book from a Margin-Free Market!!”

by Pak101.com (few years ago!)
Pati: aaj sunday hai

Pati: aaj sunday hai aur aish karna. movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.

Patni: teen kyu?

Pati: tumhe aur tumhaare maata pitaa ke liye

by Pak101.com (few years ago!)
whats the difference?

Whats The Difference
Between Doctors & Lawyers ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.


The Only Difference
B/w Them


Lawyer Only Robs U
Where As
Doctor Robs U n Kill U
As Well ...

by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Andha aadmi air force mein

1 Andha aadmi air force mein bharti ke liye gaya

Major: Main tumhe kiss kam ke liye rakhu?

Aadmi: Sirf andhadhundh firing ke liye!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ko Beta Hua

Santa Ko Beta Hua. Use Jyotish Ke Pass Le Gaye

Jyotish:Ye Jiska Naam Pehle Bolega Wo mar Jyega

Baccha Bola "PAPA" Aur Dusre Din Padosi Mar Gya

by Pak101.com (few years ago!)
Humain to zardari ne.....

Humain to zardari ne
Loota Musharraf me
kahan Dum tha!
Roti Kapra,Makan,
Ko to chhoro,Subha
Lotay me paani B
kum tha.
(“.)
_/L Daso yaar ini
loadsahding.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook