Exam Ke Liye Question Paper
Sardar teacher tha.
Exam k liye Questn Paper banaya..
Paper dekhte hi sare bachhe behosh ho gaye..
1. China kis Desh me hai?
2. 15 Aug kis Date ko Aata he?
by Pak101.com (few years ago!) / 1228 views
Similar Jokes
Beta: Abbu School Main Aik Bacha Mujhe “LONDE BAAZ” Bolta Ha.
Baap: Sar Phaar Day Salay Ka.
Beta: Nai Abbu.
Bara Chikna Bacha Ha. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pessenger: Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan: Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger: Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan: Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl- kya tum mujhse pyar karteho..?Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaahhi nahi
Banta- oye pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch
nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Insan ko Beemar kar Dainay wali Chezon mein Se aik cheez apno ki judai hai ”
So Plz. Aik 2 sms kar dia karo”Kal v halka jea bukhar ho gya c..
by haleema sadia (few years ago!)
Facebook pe kisi ladki se chat
karne se
accha...
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
,
.
.
.
. .
,
.
.
Kisi Kutte ko patthar maaro...
Atleast dhang se
reply to karta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Dehati Aurat Check Cash Kerwany Bank Gai
Clerk :Yahan Sign Karo
Aurat :Kaise?
Clerk :Jaisy Khat K Akhir Mei Likhte Hain
She Wrote:Faqat Tuhadi Kakay Di Maa
by Mohammad Ali (few years ago!)
President Asif Zardari ny PCB Chairman Ijaz butt Sy Match Fixing Ki Report Talab Karli...,
Or kaha
.
...
.
.
.
.
"Mera Hissa Kahaan Hy"....=P
by Raju (few years ago!)
santa to rikshawala : Are o bhai khali ho kya
Rikshawala: Haan bilkul khali hoon
santa: Aao Chalo Phir Tash khelte hain..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Question : Why do girls close
their eyes while kissing a guy?
Guess…
Guess
.
.
.
Answer : Yeh ladkiyan ladkon
ko kabhi khush nahi dekh sakti.
by Tanveer Hussain (few years ago!)