Santa Delhi se Meerut ja raha hota hai
Santa Delhi se Meerut ja raha hota hai
Suddenly Santa bolta hai: Jaldi chalao, fast nahi to hame kachhe raste se jana parega
Driver: Kyon
Santa: are bewkoof padha nahi, Ye sarak to Haridwar jaane wali hai, pata nahi kabh chali jaye
by Pak101.com (few years ago!) / 1210 views
Similar Jokes
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Proposed Girl.. - Funny-jokes
pathan proposed girl with romantic poetry:kutta mar gaya razai me,mai pagal hoon teri judai me.
gobar pay machar beth nahi sakta pathan teray bin reh nahi sakta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik sardar ke roti pr sy chooha ghuzer ghaya. Sardar to her mom:
“hun me ae roti nae khani”
Sardar’s mom:”kha ly putar, choohy nay kehra jutti pai hue c”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan:
Miss Apne Kal Mujhe Call Q Ki Thui
Kya Kaam Tha Mujh Se??
Teacher: Main Ne To Koi Call Nhn Ki
Pathan: To Phir Mere Mobile Pe
Kyun Likha Tha 1 Miss Call!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?
Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?
Salesman: Hum pathano ko koi cheez nahi baichtey,
Pathan after 1 month clean shave with 3 piece suit: Yeh FRIJ kitnay ka hai?
Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,
After 2 months full angrez ban k gaya: What’s the cost of that FIRIJ
Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,
Pathan gusay mein: Tujhe kaise pata chal jata hai k mein pathan hon?
Salesman: Kyun k yeh FIRIJ nahi “ALMARI” hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Kali African ladki ko God ne Pankh de diye to wo kushi se boli-Wow! God kya aab main Pari ban gayi hun? God-Nahi re Pagali tu aab Chamgadar ban gayi ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Mr Funny apni khoobsurat bivi k saath car mein baith ke honeymoon pe ja raha tha.
Driver ne sheesha set kiya.
Mr Funny gusse mein bola, meri bivi ko dekhkta hai, piche baith, car mein chalaoonga!
by Pak101.com (few years ago!)
In EXam-
1st Frnd continously asking
"Kutte kuch toh bata de"
2nd- "Muje khud ghanta kuch ata h"
1st- "Saale Toh apne baap ko Luv Lettr likh raha Hai??"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:- Jaanu Humare Pyaar Ke Bare Me Kisi Ko
Mat Batana…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl:- Tumhari Bahen Ko
To Zaroor Bataungi.
Kehti Thi Koi “Kutta” Hi Hoga Jo Tujhse Pyaar Karega..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.
Graduation to pass karle
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)