Negro fied & went haven
Negro died & went heaven!
Angel-Who r u?
Negro:(2 impress her)Leonardo Di Caprio(Titanic
Hero)
Angel is cnfsed & asks a frnd:abe titanic jala tha
ki duba tha?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 924 views
Similar Jokes
Ek aadmi bhagwaan se bola,
india se America tak pakki sadak banwa dijiye.
Bhagwan bole: bahot mushkil hai kuch aur maang lo.
Aadmi bola: To phir aap meri biwi ko Bahot samajhdaar aur aagyakari bana dijiye.
Bhagwan bole, sadak single banana hai ya double.
by Pak101.com (few years ago!)
aik admi nay sadak pay aik pathar pay likha huwa dekha ?
Pather Uthaiyay Qismat Azma-aye.
Us nay pathar uthaya tu dusri taraf likha huwa tha ?
kesi dusray Bewa-Qoof k liayy Rakh dain
by shahzad (few years ago!)
Friend: Tumko Sharam Nahi Aati Tumhara Baap Tailor hai.
Aur Tmhari Shirt Phati Hui Hai.
Sardar: Sharam to Tumko Bhi Nahi Aati.
Tumhara Baap Dentist Hai or Tumhara Bhai Bina Dant k Paida Hua!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: What Is The Similarity Between Girl Friend And Mobile?
Banta: Both Are Disconnected
When There Is NO Money.
by Pak101.com (few years ago!)
Tofan anay pr machar 1 darkht sy lipat gya..
Tofan khatam hone k bad machar apna pasena saf kr k bola..
.
.
.
Aj me na hota to ye drakht to gya tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladki_ maa...
ye padosi ka ladka mujhe baar baar kiss kar k bhag jata hai maa muskura ke boli_bada shararti hai... bilkul apne baap par gaya hai
by Pak101.com (few years ago!)
"Honey," said this husband to his wife, "I invited a friend home for supper." "What? Are you crazy? The house is a mess, I haven't been shopping, all the dishes are dirty, and I don't feel like cooking a fancy meal!" "I know all that." "Then why did you invite a friend for supper?" "Because the poor fool's thinking about getting married."
by inayat khan (few years ago!)
Wife: Zara Mujhay Apna Mobile Dekhana
Husband: Wait Us Ko Main On To Kar Loun,
Delete Videos Delete Pictures Delete Private Folders Delete Numbers Delete All Messages Delete Delete Delete Delete Delete Delete Format Memory Card, Yeh Lo...
Wife: acha 10 Baj Gaiy Hain. Bus Time Hi Dekhna Tha Thanks../"
by tanveer hussain (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha.
1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?
Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER : Can anybody give an example of COINCIDENCE?
TINO: Sir, my Mother and Father got married on the same day, same time.”
by Pak101.com (few years ago!)