Ladki apne Bf se
Ladki apne Bf se:mera bachha,mera ladla,mera
sonu-monu,mujhse shaadi kaoge?
bolo baby??
Ladka:tum mujhe propose kar rahi ho ya adopt????!!
by Pak101.com (few years ago!) / 966 views
Similar Jokes
The funniest situation in student life
when we have no idea what to write
in the exam paper n the supervisor comes
and
says, “please cover your answer sheet”
by lescol (few years ago!)
Sardar: Aj Mere Parosiaan Da Bacha Gum Ho Gia. Main Mashwara Ditta Te Menu Bohat Kutt Pai.
Friend: Tu Ki Mashwara Deta C?
Sardar: Main Kiya Google Te Search Kar Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
Bata teri aakhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Bus Karachi mein 1 khud kush hamla krny do...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Lalu Prasad Yadav ka funny beta 1000 Watt ke bulb par Lalu Yadav ka naam likh raha tha.
Lalu Yadav: Bitwa, e ka kart ho?
Funny Beta: Aapka naam roshan kar raha hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi public toilet me betha tha achanak usy 7 waly toilet se awaz i,
kya hal hai?
Admi ghabra kr bola:
... Theek hon
Phir aawaz i,
kya kr rahe ho?
Admi:
Betha hon,
phir awaz i,
mai aa jaun?
Admi or ghabra ke bola:
Nai nai mai busy hon
phir aawaz i,
Acha yaar tumhe bad me call krta hn, abi koi ullu ka patha 7 wale toilet se meri hr baat ka jwb de raha hy
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: I am playing cricket in dream
Doctor: I am giving you medicine, you will be OK
Patient: But doctor, today I will not take medicine
Doctor: But why
Patient: Because may be today I make a century
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor: Kamjori hai fruit khaya karo chhilke sahit
After one hour
Santa: Mera pet dard ho raha hai
Doctor: kya khaya tha
Santa: Nariyal chhilka sahi
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi pathan se: sana aati hai?
Pathan :sana to nahein aati par us ki choti behn saba aati hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
After a quarrel, a wife said to her husband, You know, I was a fool when I married you.
The husband replied, “Yes dear, but I was in love and didn’t notice”.
by tanveer hussain (few years ago!)
TECHNOLOGY IMPACT:
In Year 2050
Father Angrily 2 His LKG Kid,
"I Told U a Hundred Times, U Were Born,
Not DOWNLOADED.!
by Pak101.com (few years ago!)