Bhai ko bhai se juda kar deti hai"GF"
Bhai ko bhai se juda kar deti hai"GF"
.
.
.
.
Ma ko bete se juda kar deti hai"GF"
.
.
.
.
.
Biwi aur shohar k beech jhagde paida kar deti hai
"GF" .
.
.
.
.
Insan ko duniya se juda kar deti hai "GF"
.
.
.
.
Gharo me jhagda paida kar deti hai "GF"
.
.
.
.
"GF" mtlab "Galat Fehmi" jo is waqt aapko hui hai!
.
.
.
.
Girl Friend to bechari Masoom hotihai..
by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na
Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! ;)
by Pak101.com (few years ago!)
you light an agarbattis if you are in the middle of the river?”
Some answers are:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
1) Throw an agarbatti into the river. It make the boat lighter. Use it to light agarbatti
2) Throw an agarbatti in air and catch it. Catches win matches. Use these matches to light agarbatti
3) Take some river water, let it fall drop by drop. You know that “Tip-tip barsa pani, pani ne aag lagai.”. Use it to light the agarbatti.
by khalid hussain (few years ago!)
Papa:Beta, mummy bahut chup-chup baithi hai kya baat hai?Beta:Papa, mummy ne LIPGUARD maanga tha, maine FEVIQUICK pakra diya...
by Pak101.com (few years ago!)
A lion held a huge party at his place ,he invited only his fellow lions.the Lions were dancing when a mouse also came a joined in.
The lion asked the mouse why he entered the party when the other species Were not invited.
The mouse said ‘shaadi se pehle main bhi sher tha’
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar Paon mein rasi bandh rha tha
1 shakhs ne pocha>
kia kar rahe ho?
Sardar
khud-kushi
ADMI
lekin khud-kushi to gale
mein rasi bandh kar hoti hey
Sardar
pahley galay vich e paai c
mera tay saaa hi band hon lggya c..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Miss:agr apna character acha karna ho to apni har teacher ko maan samjho
student:lakin miss is se to hamare abu ka character kharab ho jae ga
by Sabir shah (few years ago!)
Ek lardke ne uske pappa se pucha: Pappa aap kahan paida hua the?Pappa: Main Banglore main paida hua tha.
Phir lardke ne pacha pappa se: Mummy kahan paida hui theen?
Pappa ne jawab diya: Woh Hyderabad mein hui theen.
Phir se lardke ne pucha: Main kahan paida hua tha???
Pappa: Tum baita Delhi main paida hua the.
Phir bache ne pocha (masoomiyat se): Phir hum mile kaise???
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 pathan angoor bech raha tha mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.
2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathan SCHEME Wali Bottle ka Dhakan,
Baar Baar Khol Kar Dekh Raha Tha.
Kisi Ne Pucha: Kya Hua?
Pathan: Khocha! Dhakkan Main Likha Hai "Try Again.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Rone de aaj humko tu aansooo bahane de Baaho mein mujhe le le aur khud ko tu bheeg jaane de
Hai iss dil mein itna dard,
ki tera daman bhi bheeg jaayega Monday se intzaar me hoon...
Yeh Saturday kab aayega
by Pak101.com (few years ago!)