commerce ka student
Din mein chain nahi,
Raat ko neend nahi,
Ji na lage kahi.
Khuda, kya yehi pyaar hai?
Khuda bole: Nahi beta, Commerce ke students ka
Yehi haal hai…
by Abdul Hannan (few years ago!) / 987 views
Similar Jokes
maan tumhara bhai itni dair se ro rha hay tum ise chup kune nahi karate?
Bacha, “mujhe itni forsat kahan?”
maan, “to tum kya kar rehy ho?”
bacha main is se biscuit chin kar kaha raha hun.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dukandar ek aurat ko kapre dikha dikha k thak gaya
.
.
.
akhir bola, mujhe afsos hai apko koi kapra pasand nahi aaya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aurat: Koi baat nahi mai to wese bhi sabzi lene aayi thi :P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
The awkward moment when ;)
when your friend is arguing with their
parents &
their parents turns towards you
and asks
"Do you ever talk to your parents like this?" XD
lolz
by Abdul Sami (few years ago!)
bivi pay hakoomat KaRNa koi mardangi naheen hai
mardangi to yeh hai kay bivi ko mar kay us pay hakooma ki jay
professor khapay ki katab
" haan main kutta hoon" say iktibas
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek sharaabi ki daastaan...
Soch raha hoon ki daaru chhod du..!
Par.....!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kiske paas chhodu.!
sabhi kamine hain,
pee jayege
by Pak101.com (few years ago!)
Chor Ki Biwi Shohar Se: Ghar ka rashan khatam ho Gya hai jaldi se le k aaye
Chor: Le aaouga aisi b kya jaldi he zara dukane To band hone do
by Pak101.com (few years ago!)
Once a boy Uploaded a photo
holding a dog
on Facebook..
.
Girl commented : "Which one is
you?"
.
Boy replied : "The One holding
you.." ;) :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar: Kitne admi they?
Sambha: Sardar 2
Gabbar: Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba: Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar: Aur 2 se pehle?
Samba: 2 se pehle 1 aata hai.
Gabbar: To beech mein kaun ata hai?
Samba: Beech mein koi nahi aata
Gabbar:: To phir dono ek saath kyun nahin aate?
Samba: 1 k baad hi 2 aa sakta hai, kyun ki 2, 1 se
bada hai.
Gabar: 2, 1 se kitna bada hai?
Samba: 2, 1 se 1 bada hai.
Gabbar: Agar 2, 1 se 1 bada hai to 1, 1 se kitna
bada hai?
Samnba: Sardar maine aapka namak khaya hai,
mujhe goli maar do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Muje 1 bottle blood dedo..
Nurse: Blood group bolo..
Boy: Koi b chlega..
...
Nurse: Kaise chalega..?
Boy: Girlfriend ko love letter likhna hai..:p
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Doctor Sahb
Pore Jism Main Kahin B
Ungli Lagaon To Boht Dard
Hota Hai
Doctor Sugested Full
Body Xray
Wen He Checked Xray
Found
Fracture In Finger
by Pak101.com (few years ago!)