Boy: chalte chalte
Boy: chalte chalte yunhi ruk jata hun mai,
Bethe behte kahin kho jata hon mai,
Kya yhi pyar hy?
Girl:Nahi, ye Kamzori hy kaminay:->
Drip lgwa le.
by Pak101.com (few years ago!) / 1025 views
Similar Jokes
A SHEiKH on his death timeMy wifewhere r u?
Yes,I m hereMy sons,my daughters r u all here?
Yes, PaPaTey fer naal dey kamray da pakha Q chalda pya a. .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathan Dost Sy
Yara Pehly30 Saal Tk Humara Koi Olad Ni Hua.,
Dost:
To Phir Tum Ny Kya Kiya.?
Pathan Phir Yara Hum Ny
Shadi Kiya To Aulad Hua.,
by Pak101.com (few years ago!)
“Aj Ky Bachay”
Camera Man Studio Mei Chotay Bachay Se:
Meri Traf Deko Beta Es Camere Se Kabootar Niklega
Bacha:
Focus Adjust Kar Beta Jahalat Ki Batain Na Kar
by Mohammad Ali (few years ago!)
Dr to Santa Dawai hila Ke Piya Karo
Smart Santa: Dr Saheb Hilane se Dawai Chammacha se Gir jati hai or
Fir zameen se Chaatni Padti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi to her shohar….
Suno ji mainay aaj ap kay pasand ki cheaz banai hai ap kha kar khush hojao gay….
Pathan replied…
O g kia pakaya hai….??
Wife replied…
….
….
Naswar kay koftay…
by Asim Raza (few years ago!)
Tarasta hai dil teri sada k lye
teri muhabbat teri wafa k liye
hum aur kuch nai mangte tum se
bus
masjid k lotey wapas kar do khuda k lye
by Sabir shah (few years ago!)
Aik pathan ne bete ka naam amrica rakh liya
dost:amrica humara dushman hai ap ne ye naam kiun rakha?
Pathan:hum batana chahta hai k hum amrica ka baap hai.
by Sabir shah (few years ago!)
A BOY on DATE With GIRL in BMW.
Jaan, Maine tumse ek baat chupayi hai. I’m already married.
Girl: oh, Tumne to dara diya, Main Samjhi BMW tumhari Nahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Technological Mistake;
.
.
Late night, boy drops the girl at her home, on the
gate, he puts his hand on the wall n says;
"can I kiss u?
Girl; nhi aj nhi.
Boy; plz?
Girl; no.
Boy; day do na jan?
Girl; no yar abhi nhi.
+
.
This continues for 10 mints,
Then Girl's little brother appears on door,
says;
.
.
.
+
.
.
.
.
.
.
.
.
"papa keh rahy hen, tum isay kiss do ya na do
tmhari marzi.. pr is begairt sy kaho INTERCOM k
button say hath utha ly.
Iski bakwas pura ghar sun raha hai..:P :D ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Oye Tera viyah ho gya?
Friend: Aahoo
Sardar: Kuri nal?
Friend: Hor ki mundy nal v hunda a ?
Sardar: Aahoo , Meri pehn da te Mundy nal hoya si
by hearthackervsgirls (few years ago!)