Genius personalties

Sardar: Agr 1 Hathi Sui k Surakh me se guzarne ki koshish kr rha ho

to usy rokny k lie kia krna chahye?

Pathan: Us ki dum pe girah laga do, phans jae ga…

by taimur (few years ago!) / 1112 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa Doctor saab 1 pareshani

Santa- Doctor saab 1 pareshani hain ki main jab bhi nahata hoon geela ho jata hu!

Doctor - kal se nahate samay nal band kar liya karo

by Pak101.com (few years ago!)
Choice

GIRL to BOY
.
Ek taraf Paisa hai
Ek taraf Dimag
.
Kia lo gay? .
BOY: Paisa
.
GIRL: Galat… agr ma hoti tou
Dimag leti.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
BOY: Jis k pas jo nahi ha ,
wo
wohi leta ha =D

by Tayyab Mughal (few years ago!)
Wife Husband And A Boyfriend

1 LADY APNE BOY FRND K SAATH GHUM RHI THI
,
ITNE ME USKA HUSBND AGYA OR USKE Boy Frnd KO
PITNE LGA.
.
LADY-MAR SALE KO,APNI BIWI GHUMATE NAI
,
DUSRE KI BWI KO GHUMANE LE ATE H.
.
(fir boyfrnd ko josh aya gya or wo husbnd ko mrne lga)
lady-mar sale ko,na khud ghumane le jata h na kisi or ko
ghumane deta he

by Pak101.com (few years ago!)
Raat film vich ik chudail

Sardar: Raat film vich ik chudail kade mere aggey, kade mere pichchey…

Pathan: Kehri film si ? Sardar: Apne Shaadi di movie si -

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Obama:Tujhe swiming ati h?

Obama:Tujhe swiming ati h?
?
?
?
Lalu:Na!
Obama:Tere se to kutta acha h jo swim kr
leta h.
.
.
.
.
.
Lalu:Tumko ata Hai?
?
?
Obama:Ya! Lalu:Sasura fir tohre aur kutte me frk kya h...

by Pak101.com (few years ago!)
Circuit: Bhai bole tu idhar aane ko kya bolnay ka?

Circuit: Bhai bole tu idhar aane ko kya bolnay ka?
Munna: Come Here.
Circuit: Bhai phir udhar jaane ko kya bolthay ka?
Munna: Pehle udhar jaaneka phir bolneka come here.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mazak na karo

Father:beta es bar exam me 90% marks lena.
Beta:90% nai 100% lon ga.
Father:mazak na karo
beta:pehly kis ne shoro kia hai

by Sabir shah (few years ago!)
Baniya Marte Waqt

Baniya Marte Waqt
Baniya Marte Waqt…
Sunti Ho ?
Wife: Bolo, Mein Yahin Ho…
Aur Pappu aur Pinki?
Yes, Papa Hum Bhi Yahi Hai…
Baniya: Toh Paas Ke Kamre Ki Light Aur Fan Toh
Band Karke Aatey

by Tanveer Hussain (few years ago!)
SunoG Kaam krte waqt

Wife:sunoG Kaam krte waqt mere ko baho me mat lia karo
Tabi Kamwali boli:

Madam achhi Tarah se samjha do,mai to bol-bol ke thak gai..


by Pak101.com (few years ago!)
This Is Sardarney

Sardarji Went To Party
And Introduced His Family To His Friends

I Am Sardar And This Is Sardarney
This Is My Kid And This Is My Kidney

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook