Genius personalties
Sardar: Agr 1 Hathi Sui k Surakh me se guzarne ki koshish kr rha ho
to usy rokny k lie kia krna chahye?
Pathan: Us ki dum pe girah laga do, phans jae ga…
by taimur (few years ago!) / 1112 views
Similar Jokes
Santa- Doctor saab 1 pareshani hain ki main jab bhi nahata hoon geela ho jata hu!
Doctor - kal se nahate samay nal band kar liya karo
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL to BOY
.
Ek taraf Paisa hai
Ek taraf Dimag
.
Kia lo gay? .
BOY: Paisa
.
GIRL: Galat… agr ma hoti tou
Dimag leti.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
BOY: Jis k pas jo nahi ha ,
wo
wohi leta ha =D
by Tayyab Mughal (few years ago!)
1 LADY APNE BOY FRND K SAATH GHUM RHI THI
,
ITNE ME USKA HUSBND AGYA OR USKE Boy Frnd KO
PITNE LGA.
.
LADY-MAR SALE KO,APNI BIWI GHUMATE NAI
,
DUSRE KI BWI KO GHUMANE LE ATE H.
.
(fir boyfrnd ko josh aya gya or wo husbnd ko mrne lga)
lady-mar sale ko,na khud ghumane le jata h na kisi or ko
ghumane deta he
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Raat film vich ik chudail kade mere aggey, kade mere pichchey…
Pathan: Kehri film si ? Sardar: Apne Shaadi di movie si -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Obama:Tujhe swiming ati h?
?
?
?
Lalu:Na!
Obama:Tere se to kutta acha h jo swim kr
leta h.
.
.
.
.
.
Lalu:Tumko ata Hai?
?
?
Obama:Ya! Lalu:Sasura fir tohre aur kutte me frk kya h...
by Pak101.com (few years ago!)
Circuit: Bhai bole tu idhar aane ko kya bolnay ka?
Munna: Come Here.
Circuit: Bhai phir udhar jaane ko kya bolthay ka?
Munna: Pehle udhar jaaneka phir bolneka come here.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father:beta es bar exam me 90% marks lena.
Beta:90% nai 100% lon ga.
Father:mazak na karo
beta:pehly kis ne shoro kia hai
by Sabir shah (few years ago!)
Baniya Marte Waqt
Baniya Marte Waqt…
Sunti Ho ?
Wife: Bolo, Mein Yahin Ho…
Aur Pappu aur Pinki?
Yes, Papa Hum Bhi Yahi Hai…
Baniya: Toh Paas Ke Kamre Ki Light Aur Fan Toh
Band Karke Aatey
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:sunoG Kaam krte waqt mere ko baho me mat lia karo
Tabi Kamwali boli:
Madam achhi Tarah se samjha do,mai to bol-bol ke thak gai..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji Went To Party
And Introduced His Family To His Friends
I Am Sardar And This Is Sardarney
This Is My Kid And This Is My Kidney
by Pak101.com (few years ago!)