joke
Pathan: Aj Me bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.
2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte To 80 Rupe Bach Jate:
by Sohaib Tariq (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Aik patient Munnabhai k paas aaya, Munna nay us
ka chekup kiya aur bola
Munna: Tumharay pass ziyada waqt nahi hai
Patient: Meray pass kitna time hai.
Munna: Dus (10)
Patient: Kya Dus.... Minute..... Ghantay..........
Din......?
Munna: No (9), Aath (8), Saat (7),......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kisi Danishwar Ne Sach Kaha Hy K,
Zindagi Do Din Ki Hy…!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saturday and Sunday
Baqi Din To Banda Zaleel Hota Hy.
by @irha@ (few years ago!)
Aik Aadmi Apne Dost Ki Qabar Par
Phool Daal Raha Hota Hai
Aur Brabar Men Bhi
Aik Aadmi Apne Dost Ki Qabar Par
Chawal Daal Raha Hota He
Pehla Aadmi : Ye Tumhara Dost Phool Sunghne Kab Uthe Ga?
Doosra : Jab Tumhara Dost Chawal Khane Uthe Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Before Operation: Suno agar operation mein mujhe kuch hua to tum us doctor se hi shaadi kar lena.
Wife: Aap aise kyu bol rahe ho ?
Husband: Kyunki is doctor se badla lene ka doosra tareeka nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa tube light de neech muh khol ke khada si.
Kiyon...
Kiyon ki doctor ne kiha si: Aj tera pet kharaab hai, light hi khana.
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar Biwi se: Ye kya tum ek aur suit le ayi? Abi parso hi to..
Biwi chilla kar boli: Kya kaha ?!!
Kya parso?
...
Bolo ...
Kya kha tumne?
Kya parso, parso kya, bolo jaldi !!
Batao kya parso ?!
Shohar: Kuch nai, main bas ye keh rha tha k parso bhi ek hi suit layi thi,
aaj 2 le aati
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:- Jab main tumhare jitna tha,mere 100 marks aate the!
Student : o bhai aate Honge..!
koi achha teacher padhata hoga..:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Leave application by sardar:
sir
satsrikaal
My wife is very ill & their is no other husband in family 2 take care of her
so kindly declare HOLIDAY.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Is sheeshay ki kya guarante
hy?
Dukandar:
Esko 100 manzil se nichey
girao,99
manzil tk nhi tootey ga.
Sardar:
jee Oye!kar dy pack.
by tanveer hussain (few years ago!)
Pathan ki flight ma tabyat kharab ho gai to Air hostess ne pucha:
.
“R U suffering from fever”?
.
Pathan:”No,I m gul khan from Karachi 2 peshawar”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)