Faraz ghurbat se tang aa kar Daku Ban gaya
Faraz ghurbat se tang aa kar Daku Ban gaya
Daketi karne 1 bank gaya or kaha….!!!
Arz kya hai…
Taqdir me jo hay wo hi Milega,
Hands Up, Koi apni Jagah se nahi Hilega…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 865 views
Similar Jokes
boss:pichle 6 mahino mein tumne kitni chhutiya li hai.kabhi bimari,to kabhi honeymoon,bacheki bimari.ab kya hai?
karamchari:kal meri shaadi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj ki taza khabar: Sardaar ne apni sagai tod di. kyunki ladki kuwari thi, sardaar ne socha - jo aaj tak kisi ki nahi hui,wo meri kya hogi...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa - "Mujhe us Ladki se bachao."
Banta - "Kya hua?"
Santa - "Jab se Maine kaha 'Dil Cheer ke Dekh
tera hi Naam hai' Saali Chaku le ke Piche hi pad
gayi hai."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek zaradri mota taza tha jo mazay se mulk ko khata tha...Ding Dong
zardari ne beth k socha ye bibi ko dain gay dhoka ye.....Bibi ko marain gay goli aur khayain gay mulk ko....Ding Dong.....
per army bari sayani thi aur sharfu ki shamat aani thi, army beech se nikal gayi aur sharfu ki kursi nigal gayi....phir zardari bun gaya naya DON.... DingDong DingDong
by Pak101.com (few years ago!)
Wife Gana gaa rahi thi
Husband: Jab tum Gati ho to Lagta he Indra Gandhi ga rahi ho
Wife: Lekin Usay to Gana hi nahi aata tha
Husband: Te Anni diye tenu kera aanda Ay
by tanveer hussain (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,paas se guzarne wale larke ne poocha:Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo”
ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka
intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munnabhai: Ye Gandhi Bapu har note par haste kyu rehte hai?
Circuit: Simple hai bhai
Royenge to note geela nahi ho jayega!!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik chor makan ma dakhil huwa...
Tijori pe likha tha Right side button press karein..
. .
Chor ne aisa hi kia tau sairen baj gaya aur chor pakrra gaya..
. .
Court ma Judge ne pocha...
. .
"Tum apni safayi ma kuch kehna pasand karogay?"
. .
Chor ne afsurdah lehjay ma kaha. .
"Ma is se zyada kuch nhi kehna chahta k yeh dunya barri Dhokaybaaz hai". .
:D :D :D
HAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
What is jihad bin nafs?
It is when u see 100 Notifications, 20 Messages and 30 Friend requests on Facebook . . . . . .
Still you click "Logout" & "Study" Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)