Ek aadmi ne ek gawar naukar
Ek aadmi ne ek gawar naukar rakh liya aur use samjhaya ki kisi ke naam lene se pehle JEE laga diya kare.
Thori der baad naukar bhagta hua aya aur bola: sahabji sahabji kutteji ne murgiji ko pakar liya hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
Aik pathan masjid se joota churata pakra geya
Logon ne kaha ess ki tind kar doo
Woh pathan masomiat se bola
Meharbani kar ke aik paoon wapis le lain or Meri fauji cutting kar dein
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shadi me aik sardar boht dair se khana kha raha tha kisi ne poocha kab tak khao gy
sardar.. Me tu khud tang aa gaya haan. ki karan card tay likha tha .......KHANA 12 SE 2 tak..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4
thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha
KTNE AADMI THE…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
After Losing Final Match In World Cup, Dhoni wear Salwar, covers face with Dupatta and sit in a bus with Girl,Girl Asked:
Are You Dhoni????,Dhoni Said: How Do You Know??Girl Said: I Am Harbhajan.
by Pak101.com (few years ago!)
Chhota Sardar: Mummy kal raat ko, phir maine bathroom ka darvaja khola toh light apne aap jal gaye.
Mummy: kaminey aaj phir tune fridge mein susu ki!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Main Abhi-Abhi Beauty Parlour Se Aa Rahi Hoon…
.
.
.
.
.
Boyfrnd: Are!!! Aaj Bhi Band Tha Kya…???
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakeeza Jazba:
Jab Tum Kisi Ko Nazar Andaz Karo, Aur Woh Tumhain Iska Badla Wafa Se De.
To Jaan Lo, K
Sharafat Dikha Raha Hai,
Zaroor Koi Matlab Hoga Kameenay Ka. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Friend: Chand Kahan Hy……..?
.
Boy Friend: Chand do Han aik tum or aik upar
.
.
.
.
.
After Marriage
.
Wife: Chand kaha hy
Husband : Andhi hy….?
.
.
.
wo upar kya tera Baap CFL light le k
Bhaita hy.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher to pathan:
Batao 'Qaatil' kise kehte hain?
Pathan: nahi pata
Teacher: farz karo tum apne baap ka qatal kar do tu tum kia kehlao gay?
Pathan: "YATEEM"
by Pak101.com (few years ago!)
sardar doctor se – mujhe bimari hai .
khane ke baad bhuk nahi lagti sone ke baad
nend nahi ati kaam karu toh thak jata hoon .
doctor – sari raat dhup main baitho thik ho jaoge
by hearthackervsgirls (few years ago!)