Aap Kitne Ghante Bus Mein Rahte Ho
Ek Aadmi Bus Driver Se Puchhta Hai: “Kitne Ghante Bus Mein Rehte Ho ?”
Bus Driver: “24 Ghante”
Aadmi Hairani Se: “Arrey Wo Kese ?”
Bus Driver: “12 Ghante Is Bus Mein, Doosre 12 Ghante Biwi Ke Bus Mein
by Pak101.com (few years ago!) / 1454 views
Similar Jokes
Ek Aadmi Ne Bhagwan Ki Tapasyaa Karna Shuru Kari
Kafi Time Ke Baad Bhagwan Ji Uski Tapasya Se Khush Hokar Prakat Hue Aur Bole
Bhagwan: “Var Maango Vats”
Aadmi Sharmate Hue Bola: “Prabhu, Aap Jaisa Soch Rahe Ho Main Vesa Nahi Hu, Mujhe To Vadhu Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Shopkeeper:
Bhaiya Calculator Dihkao..
.
.
Shopkeeper:
CASIO.....???
.
.
.
.
.
.
Girl:
Main theek hu, Aap sunao... :
by Pak101.com (few years ago!)
sardar:Yar kal main Tennu kinni wari Cal keti par tu Phone nai chukya
SHEIKH:Kyn chukan?
Jera main 25
Rupay da gana
Lugwaya A
O tera Peo
Sunay ga?
by Pak101.com (few years ago!)
’1 Bar Main Bemar Hoa
1 Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha
Main Hospital Chala Gya
Wahan 2 Drwazay Thy
1 Pr “Khas bemari” or 1 pr “Mamoli Bemari” Likha tha
Mujhe Mamoli Bemari thi is Liye Me Mamoli Bemari Wale Room me Chla Gya
Wahan B 2 Drwazy thy 1 Pr “Khas Admi” or 1 pr Aam Admi likha tha
Me Gharib Admi Tha is liye Aam Admi Wale Door se Andar Chla Gya
Andar Gaya to!dekha k Mai Hospital se Bahar Tha.
Geo Pakistan!:-)’
by Abdul Sami (few years ago!)
New Theory:
Argument wins the person,
But loses d Relation..
So don't argue with your friends
Just.. Slap them & Say
..
..
..
Chup saale ..tu galat hai aur
main sahi baat khatam " :DSee more
by Pak101.com (few years ago!)
A lucknowiNawab meets GOLU
Nawab:Janab kya main apko ek takleef de sakta hoon?
GOLU:O kutty hath to laga,
daikh tujhy zalel kese karta ho
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Aur Banta Film Dekhne Gaye
Lekin Woh Film Ka Board Hi Dekh Ke Wapas Aa
Gaye.
Q? Kyo K
Us Film Ka Naam Tha.
"HOUSE FULL". :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pagal hr wqt bolta rehta tha
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga
1 din usko Paglon k Doctor k pas ly gaye aur us ka elaj ho gya
Dr: ab kia karo gay
Pagal:Shadi kron ga Nokri dhoondon ga Ghr bsaon ga
Dr: Very Nice Phir kya kro gy
Pagal:Bchchon ko achhy school bhejon ga
Un ka birthday mnaon ga
Nekr aur Shirt gift ayegi
Dr: Gud Gud Phir
Pagal: Un ki Nekr sy Elastic nikalon ga
phir
Ghulail bnaoun ga aur Chirya ko maron ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki: Chand kahan hai??
Mangetar: meri Ankhoon k samnay,
After Marriage
...
Wife:Chand kahaan hai??
Husband: Anniye, o ki utte Asmaan te kharbuza tangia Ee?.
by Sajjad Qureshi (few years ago!)