pak railway
Which is the longest toilet in the world?
.
Guess!!
.
Pakistan Railways Track
U can use it from Karachi to Khyber
Proud to be a PAKISTANI
by haleema sadia (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Teacher:
wo kon si Aurat hai jisay her waqat pata hota hai k
mera shohar kahan hai?
.
.
.
Sardar:
Bewa Aurat,
by Razzi (few years ago!)
2 sardar were fixing a bomb in a car. Sardar 1 : What would you do if the bomb explodes while fixing.
sardar 2 : Don’t worry, I have a one more.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan:
Hum Bachpan may bohat taqatwar tha
Dost:
Wo kaisay ?
Pathan:
Hamara Maa kehta he Jab Hum Rota tha, to sara Ghar Sar pe otha leta tha.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Baap: Sharab, Cigarette, Larkiyan Ye Sab Tumhari Jaan k Dushman Hain.
.
.
.
Beta: Jo Shakhs Apne Dushmano Se Bhaag Jaye Wo Mard Nahi Hota Abba. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Subha teri Sham meri ho
Din tera Raat meri ho
Hasi teri Udasi meri ho
Or jab maut aay ay dost Kabar teri Usme LASH
?
?
?
O hello
TERI hi ho
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 child wrote letter 2 Shiv g
Dear Shiv
plz mujhe 1 cycle de do
mujhe isaki bhut jrurat h
7 din me cycle n milane par wo mandir gya
or Ganesh ji ki murti utha laya or Shiv g ko letter likha
MR SHIV
Aapka beta mere kabje me h agr apna beta chahiye to kal 12PM mandir k piche cycle le k aa jana
by hearthackervsgirls (few years ago!)
All Husbands are like Bluetooth….
Always connected when wife is around…
But
The moment wife is Away,
They Automatically start searching for the new Devices.. !!
by A. Sami (few years ago!)
Sardarni Writes Msg 2 Srdr:
“Ghar Kab Aa Rahe Ho?Msg Karke Batao”
Srdr Writes 2 Her:
“Nahi Bata Sakta,Balance Kam Hai!!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Court Me faisla howa
90%Pathan bewakoof hote hain
Is pr Pathano ne kafi shor Machaya
Phir faisla howa
10%Pathan bewakoof nhi hote
Tb ja kr Mamla thanda howa.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Baby paida hotey hi cheekha,
Mujhey kuch Nazur nehi a raha, Main andha hoon....
Nurse: stupid, light nehi hai!
Bacha! oh tuwandi pehn nu, Ay Pakistan te nei ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)