Social work

Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..

dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 988 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

voda fone care

Called @ vodafone care

A girl picked up the phone

Girl: vodafone care mein aapka swaagat hai

Boy:thank u

Girl: mai aapki kya sahaayta kar sakti hu??

Boy:kya aap shaadi karna chahti hai mujhse??

Girl: jee aapne galat number laga diya hai


Boy:nai nai maine sahi number lagaya hai, aap shaadi karengi?

Girl: jee mai shaadi mein interested nai hu


Boy:arre madam sun toh lijiye ek baar

Girl: not interested

Boy:love marriage karengi toh honeymoon mein switzerland, arrange marriage karengi toh paris

Girl: jee mai aapse shaadi karna hee nai chahti toh aap offer kyu de rahe hai??

Boy:court marriage ka expense 10,000rs
Normal wedding ka expense 2,00,000rs
Muslim style wedding mein sirf 200rs


Girl: aapko samajh nai aata ki mujhe shaadi nai karni fir bhi aap samajte nai

Boy:ab pata chala madam aapko humara dard, jabki hume nai interest hota phir bhi aap humaari naak mein ungli karne baar baar call karti rehti hai


Girl shocked, boy rocked :-)

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ek dost dusre dost se tum udas

Ek dost dusre dost se tum udas kyun ho?

Dusra dost: mene apne papa ko ek kitab ke liye paise bhejne ko likha tha

Pehla dost: To kaya unhone paise nahi bheje?

Dusra dost: Nahi, unhone mujhe wo kitab bhej di.

by Pak101.com (few years ago!)
Dua manzoor ho gai

1 gadda ro ro k dua kar raha tha k mujhe parhna likhna aa jae
wo lamha qaboliyat ka tha ;-
us ki dua qabool howi

aur

ab masha Allah wo ye parh raha hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Lamba safar

Dost :tum har station pe utar k agle station ka ticket kiun lete ho?
Pathan:docter ne lamba safar karne se manh kia hai

by Sabir shah (few years ago!)
Great Writer

There was once a young man who, in his youth, professed his desire to become a great writer.

When asked to define "great" he said, "I want to write stuff that the whole world will read, stuff that people will react to on a truly emotional level, stuff that will make them scream, cry, howl in pain and anger!"

He now works for Microsoft, writing error messages.

by Pak101.com (few years ago!)
sb Pagl dance kr rhe

Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baniya: Bhai Kela Kaisa Diya…

Baniya: Bhai Kela Kaisa Diya…
Falwala: 1 Rs Ka Ek..

Baniya: 60 Paisa Ka Deta Hai Kya?

Falwala: 60 Paise Mein Toh Sirf Chilka Milega..

Baniya: Yeh Ley 40 Paisa, Chilka Rakh Aur Kela De

by Pak101.com (few years ago!)
Pani ko bewkuf kaise banaoge?

Pani ko bewkuf kaise banaoge?

Socho

Socho
...
Socho

Garam karo or roz ki tarah aaj bhi mat nahao.

by Pak101.com (few years ago!)
hockey aur cricket

hockey aur cricket me kya fark hy ???

Hockey main Pakistan 1 ghantay main zalil hota hai

Jab ke

Cricket main 9 ghantay lag jate hain…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Babar bharat mein kab aaya?

Teacher: Babar bharat mein kab aaya? Banti: Pata nahi sir

Teacher: Board per nahi dekh sakte naam ke sath hi likha hai

Banti: Mene socha shayad weh uska phone no hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook