Grace Before Meals

Teacher Now, Johny, tell me frankly do you say
prayers before eating?

L-Johnny No sir, I don't have to, my mom is a
good cook.

by Mohammad Ali (few years ago!) / 1043 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pakistan 1930 men manzoor hogaya tha!

Pakistan 1930 men manzoor hogaya tha!
Per azad 1947 men kun hua?
.
.
.
17 sal se faisla kar rahe the k pathan kon leyga aur sardar kon leyga!

by Mazhar Khan (few years ago!)
ye chaaku kyon ubaal rahe ho?

Santa:-ye chaaku kyon ubaal rahe ho?
Banta:-aatnhatya karne ke liye.

Santa:-to isme ubaalne ki kya zaroorat hai?

Banta:-are yaar kahin infection na ho jaae.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar To Sardarni

Sardar To Sardarni:
“Jaldi Roti De Ajj 4 Wajjay Khotyan Di Race Ay,
Main Othe Jaana Ay”…
Sardarni:
“Bus Rein Diyo,
Turya Jaanda Nai,
Tay Race Lao Gay”.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa’s son was filling an application form

Santa’s son was filling an application form.

The form asked about”Mother Tongue”.

Son: Papa, main aithe ki likhna?

Santa: Likh puttar,”Very Long and Uncontrolled.”:

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 tiger ny 1 sardar ko zoo me mar dia



1 tiger ny 1 sardar ko zoo me mar dia

1 bndy ne pucha tm ny sardar hi ko Q mara?

Tiger: dimag khraab kr dia tha, kb se keh rha tha

“inni wddi billi”

by Mazhar Khan (few years ago!)
BOY: Darling hamary pyar k bary me kisi ko mat batana

BOY: Darling hamary pyar k bary me kisi ko mat batana

GIRL: Tumhari behen ko to zaror bataongi
kameeni kehti thi k koi kutta hoga jo tuj se pyar kary ga:

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Plz-Try-Letter

Girl Pathan Se:
Jab Aap Ke Pas Mobile Hai Aur Mere Pas Bhi Hai
To Ap Ne Letter Kion Bheja?

Pathan:
O Hum Ne Tumko Cal Kia Tha
Us Mein Larki Boli
Plz-Try-Letter

by Pak101.com (few years ago!)
manish ko uska sasur jute maar

manish ko uska sasur jute maar raha tha anish : Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya.

by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe sardar bna do

Admi: Mujhe Sardar Banado
Doctor: Us Ke Liye Tumhara 50% Dimag Nikalna
Paadega
Admi: Nikal Do, Doc Ne Galti Se 90% Nikal Dia
Admi Hosh Ma Aa Ke Bola: Kocha Ye Tumne Kya
Kardiya?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook