Santa Is A Guy
Mrs. Santa Don't Like To Eat Green Grass But,
Mr. Santa Likes.. Why??? . . . . . . .
Because, Santa Is A Guy !!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1071 views
Similar Jokes
Dukandar ek aurat ko kapre dikha dikha k thak gaya
.
.
.
akhir bola, mujhe afsos hai apko koi kapra pasand nahi aaya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aurat: Koi baat nahi mai to wese bhi sabzi lene aayi thi :P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jalebi aur ladkiyo me kya similiarity hai..??
.
.
?
.
.
?
.
.
?
?
.
?
.
?
.
.
?
.
.
?
.
Dono hi kabhi seedhi nahi ho sakti,
Par hoti bahut sweet hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Do memon hotel mein aik dusre ko mile...
4 din baad dono mar gaye...!
Wajah kya thi...?
Woh 4 din aik dusre ko dekhte rahe.. Ke khana kon
mangwaye ga...?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A girl kiss a 5 year boy on face & he get mark of lipstik.
Girl-oh sory U got a mark on ur face.
Boy-Kuch achha karne se agar dag lagte he,to dag to ache hwe na?..:-)
by Pak101.com (few years ago!)
EK Gadhe ne sardar ko laat mari,sardar usk peeche bhaga,tabhi raste mai use ek ZEBRA Mil gaya,sardar ne use laat mari aur bola Saale Night dress pahan kar ullu banata hai. SARA
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:
Sindhi se:
Q: Taleem
A: B.A
Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.
Pathan se:
Q: Naam?
A: B.A
Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
by Abdul Hannan (few years ago!)
For job interview question.
Brithish to sardar:"where is abu dahbi
Sardar:jis qubrastan ty ammi dabi,ody naal e zara para kr k abu dabi"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Psychiatrist: What's your problem?
Patient: I think I'm a chicken.
Psychiatrist: How long has this been going on?
Patient: Ever since I was an egg!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: urdu mein translate karo,
“Dear look at that girl.. She is beautiful”
Student:
“jani !!! Bacchi to dakh …
Qayamat hy qayamat….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar and Doctor Joke
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)