Sardar Jee and Pray
A sardar prays daily for 2 hours,
"He Vahe Guru meri lottery lagade."
After 11 years Vahe Guru angrily appeared & said,"Khoti de puttar 1 vari ticket to le le"
by Mohammad Ali (few years ago!) / 965 views
Similar Jokes
1 pathan samose khol kar ander ka masala kha raha tha.
1 admi ne pocha pura kiun nahi khate?
pathan bola:baba doctor ne bahir ki cheez khane se mana kia hai.!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
teacher ne bachhe ki copy par note likha kripya bachhe ko nahalakar bheja kare.
bachhe ki mom ne note padne ke bad likha kar bheja bachhe ko padaya kare sungha na kare
by Pak101.com (few years ago!)
Chhote: Sun bade
Bade: Kya hai, jaldi bol, main jaldi me hoon…
Chhote: Kyun, kya karna hai tujhe
Bade: Mujhe mall jaana hai… waha mera friend mera wait kar raha hai
Chhote: Tu jhooth bola raha hai
Bade: Arey main jhuth kyun bolunga, main sach keh raha hoon, wo mera wait kar raha hai
Chhote: Nahin, tu jhuth bol raha hai.. tu yaha hai to wo tera WEIGHT kaise kar sakta hai… hahaha
Bade: Bakwas Band Kar!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: waiter, ek coffee laana. kitna hai? Waiter: 50 Rs.
Santa: saamnewaali dukhaan main to 50 ps hai
Waiter: woh xerox dukhaan hai sir
by Pak101.com (few years ago!)
Nirmal baba akhirkar dukhi hokar shiv ji k pas gaye bole sare bhakt piche pade h,
shiv-beta kbhi jail gye ho.
Baba-nhi.
Shiv ji-jail hokar aao. Kripa aani suru ho jyegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Choha Billi se keh raha tha k
I LOVE YOU.
Billi Tum mere liye kya kar sakte ho?
Choha:Jo tum kaho gi mein wohi karoon
ga.
Billi:Kya Tum mere liye jan da sakte ho?
Choha:Na Darling Na,Sadi MAA nu put nai
Labne tenu yar Batheray”
by Zia Rasool (few years ago!)
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa- Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya Nain-Matkkane Ke Liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Biology Ki Miss:
Grlz
Can U tell me Exactly,
where is ur heart?
All Grlz
Shouted Loudly:
“MUSHTAQ”
K
PaaSs!
Teachr Smiles
&
Says:
Mera B..
1 ajnabi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chor Aya Tijori P Likha
Tha-Todne ki jarurt Ni,ButtonDabao Khul Jyegi
Button Dabate hi Police Aa Gyi
Chor-Aj Mera Insaniyt p se
vishwas uth Gya
by Pak101.com (few years ago!)