Agar aap ki shadi nahi ho rahi,
Agar aap ki shadi nahi ho rahi,
to
har Namaz k baad
7 dafa
Apni ammi ki
taraf
moun kar k
zor zor se chillayen…
Meri shadi karvao
by Pak101.com (few years ago!) / 1120 views
Similar Jokes
Total Disaster:-)
Two friends were walking but suddenly they stopped..
1St Freind: Ooh my god!! my girl friend and my wife are coming together..
Second Friend: Damn!!! Mine tooo it :-))
by Pak101.com (few years ago!)
School me 1 bacha chaku liye ghum raha tha. teachar ne pucha chaku liye kyo ghum rahe ho? bacha: "GARIB HU SIR, bandhuk KAHA SE LAu.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor to Ladies:Apka Weight 65Kg Tha,
Aaj 55 Ho Gya Hai..
Apko Koi Danger Bimari Hai.
Ladies:Sir, Zald-Baji Me Mai Aaj Makeup Kar k Nahi Aai Hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Children whom do u hate The most?
LKG Boy:Rajaram Mohan Roy.
Teacher: oh God!! Y do U hate him?
LKG Boy:He abolished Child Marriage
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Aj Me bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.
2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte To 80 Rupe Bach Jate:
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.
Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL
DONE”
Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to
usey chhodne aaya tha!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beta:papa chalo aaj Mcdonalds chalte hain
Papa:pehle mcdonalds ke spellings to batana zara
Beta:Chalo fir KFC chalte hai
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ki shaadi ke 3 mahine baad hi beta ho gaya.
Santa: Ye 3 mahine mein bacha kaise ho gaya?
Biwi: Aapki shadi ko kitna time hua hai?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur meri shadi ko?
Santa: 3 mahine.
Biwi: Aur bachcha kitne time baad hua?
Santa: 3 mahine baad.
Biwi: Total kitne mahine ho gaye?
Santa: Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye! time ka pata hi nahi laga?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chintu: Didi Ro Kyo Rahi Hai?
Maa: Wah Sasural Ja Rahi Hai.
Chintu: Mujhe Laga Use School Bhej Rahe Hai.
by Pak101.com (few years ago!)