pathan
Pathan:tum nai hum ko dhoka diya diya hai...
Dukandar:nahi sar hum nai apko asli radio diya hai....
Pathan:abe ghada is par likha hai MADE IN JAPAN magar jab kholo to khetha hai yai hai karachi fm 107.
by hammad (few years ago!) / 1042 views
Similar Jokes
LECTURER: Write a note on Gandhi Jayanti.
CIRCUIT WRITES: Gandhi was a great man,
but maa kasam i dont know who is Jayanti.
Koi locha-lafda hoga buddhe ka!
by Pak101.com (few years ago!)
height of irritating
boy-pen h ?
grl-nhi h..
.
.
thodi der baad
boy-pen h ?
grl-bola naa nhi h..
boy-pen h..pen ??
grl-bola naa nhi h..ab pucha toh HATHODA maar dungi..
boy-Hathoda h ??
grl-nhi....
boy-toh phir pen h pen ??
:D:D:p
by Pak101.com (few years ago!)
Kismat Azma chuka hon.. Naseeb
Azma Raha
Hon ;(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ek Ladki patane ke Khatir
FACEBOOK Ka PAGE
chala raha hon ;D;D .
by Pak101.com (few years ago!)
Welcome to “Sach ka samna”
.
.
Jawab sirf haan ya na me dena hai
Toh lo aapke liye pehla sawal
Kya aapne mandiro se chappal churana chor diya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Marriage is a lot like going to restaurant. U order what u want. And when u see what d other fellow has, u wish u had asked 4 that instead.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la:
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la: “btao tmhari akhri khwahish kia hai?”
.
.
.
Sardar: menu dar lag reya a, mera hath pharr lawo:)
by Mohammad Ali (few years ago!)
A blonde told her doctor that she was really worried because everypart of her body hurt.The Doctor looked concern & said,"show me where."
The Blonde touch her own arm and screamed,"ouch!"she looked at the doctor and said "see?It hurts everywhere!"
The doctor laughed and said ,"Don't worry ;it's not serious.You have just got a broken index finger."
by Hassan Ali (few years ago!)
Banta calls FM radio: I'v found sm1 named
Kamaljit's wallet wid Rs. 15K.
RJ: Sir! U wnt 2 retrn d wallet?
Banta: Ni pagal! I wnt 2 dedicate a sad song 2
him.;-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: ik wari me chota jia hunda C
Me Minar-e-Pakistan to gir gia c.
2nd sardar: Fir mar gia c k bach gia c?
Sardar: Menu ki pata me te chota jiahunda C
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Why is Salman Khan disturbed these days?
Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi badnaam ho gayi hai…!
by Pak101.com (few years ago!)