Pathan
Khwab
Pathan ne oxford universty mein 1st Rank Me Aaya. News channel walu ne pucha..
Ab Aaghe Kya Karoge ?
Pathan : bachpan se ek khwab Dekha Hai apna tandoor Center kholu ga...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 934 views
Similar Jokes
Aik buzarg se kisi ne pucha: Aap hmesha zameen per hi kyu bethtay hain?
Bazurg ne boht khubsurat jawab diya
Beta… Ap ko koi takleef hai?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte
doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar
bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: You aren't paying attention to me. Are you having trouble hearing?
Pupil: No teacher, I'm having trouble listening!
by Pak101.com (few years ago!)
stupid Dhiir pit gaya punjabi bolne k chakker main..
Papita wali se papite kharidne k liye bola.
ooi.. ik pappy-ta-dede..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:”MAINE KAL SUBAH EK LADKI
DEKHI.”
Iska Future Tense Banao. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student: Hum kal Tak Wo Fassa Lenge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya . 1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge! Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aik larka apnay dost ko bata raha tha. Meray Abbu mein bari khubyan hain. Bahadur itnay hain jaisay sher, tandurust itnay hain jitna hathi aur aakhein to baz ki tarah teiz hain.
Doosra dost foran bola: agar hum in ko deikhna chahein to ketnay ka ticket lena hoga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher to Sardar: Write your best friend's name in English.
Sardar wrote: ' Beautiful Red Underware'
Teacher: What?
Sardar: His name is Sundar Lal Chaddi
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara, logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by hearthackervsgirls (few years ago!)