I want to Fail in 10th.

10thClass Student:- I want to Fail in 10th.

Friend:-Dad said If I got 80+ than Science
if less than than Arts
If I fail than I hv to "Marry"

by Pak101.com (few years ago!) / 953 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan Thought Lol Meant

Pathan Thought "LOL" Meant "Lots Of Love".
So One Day His Friend's Mother Died. He Sent Him The Following Text
''Sorry 2 Hear About The Death Of Your Mother, Plz Take Care LOL" :D

by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Bomb dhamako

Bomb dhamako se tum log Q dartay ho FARAZ...

Ye to hotay hain tujhay ooncha uranay k liye

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aunty, mummy ne

Aunty, mummy ne chini mangi
hai.

Aunty: Aacha aur kia kaha
mummy nay?

Kid: Agar woh kamini na de, to

Pinki aunty se lay aana.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Jee and Pray

A sardar prays daily for 2 hours,
"He Vahe Guru meri lottery lagade."

After 11 years Vahe Guru angrily appeared & said,"Khoti de puttar 1 vari ticket to le le"

by Abdul Hannan (few years ago!)
kam number kiun liye hain?

Baap (betay say): Tum nay tareekh mein itnay
Beta: “ Abbu tareekh kay parchay mein ziadah tar sawalat aisay puchay gaye the jo meri paidaish say pehlay kay the.”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: What r the people

Teacher: What r the people of Turkey called? Student: I don't know. Teacher: They r called Turks. Now What r the people of Germany called? Student: They r called Germs.

by khalid hussain (few years ago!)
Santa:yar kende ne zindgi

Santa:yar kende ne zindgi 4 dina di ey. banta:aho!

banta:te fer test match kyn 5 dina da honda ey?

by Pak101.com (few years ago!)
Question

Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Main apni biwi noo 10vin karai

Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai

B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”

hor ki keraan?

2nd sardar:

���Changa munda vekh k viaa v kara day”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife Aisi Laana Jo

Aaj to Maa ne bhi saaf bol diya…

ki

Beta, Wife Aisi Lana Jo
Facebook Na Use Karti Hoo,

Ghar Mein Aur Kuch Kaam Bhi Hote Hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook