I want to Fail in 10th.
10thClass Student:- I want to Fail in 10th.
Friend:-Dad said If I got 80+ than Science
if less than than Arts
If I fail than I hv to "Marry"
by Pak101.com (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
Pathan Thought "LOL" Meant "Lots Of Love".
So One Day His Friend's Mother Died. He Sent Him The Following Text
''Sorry 2 Hear About The Death Of Your Mother, Plz Take Care LOL" :D
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Bomb dhamako se tum log Q dartay ho FARAZ...
Ye to hotay hain tujhay ooncha uranay k liye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aunty, mummy ne chini mangi
hai.
Aunty: Aacha aur kia kaha
mummy nay?
Kid: Agar woh kamini na de, to
Pinki aunty se lay aana.
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar prays daily for 2 hours,
"He Vahe Guru meri lottery lagade."
After 11 years Vahe Guru angrily appeared & said,"Khoti de puttar 1 vari ticket to le le"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Baap (betay say): Tum nay tareekh mein itnay
Beta: “ Abbu tareekh kay parchay mein ziadah tar sawalat aisay puchay gaye the jo meri paidaish say pehlay kay the.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: What r the people of Turkey called? Student: I don't know. Teacher: They r called Turks. Now What r the people of Germany called? Student: They r called Germs.
by khalid hussain (few years ago!)
Santa:yar kende ne zindgi 4 dina di ey. banta:aho!
banta:te fer test match kyn 5 dina da honda ey?
by Pak101.com (few years ago!)
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai
B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”
hor ki keraan?
2nd sardar:
���Changa munda vekh k viaa v kara day”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aaj to Maa ne bhi saaf bol diya…
ki
Beta, Wife Aisi Lana Jo
Facebook Na Use Karti Hoo,
Ghar Mein Aur Kuch Kaam Bhi Hote Hai
by Pak101.com (few years ago!)