Wife was Teaching

*Wife was teaching Grammar*

Wife: "I am Beautiful",
Which tense is this?

Santa : Past tense!!

by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?

FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?

Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,

FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bad temper

Patient: Doctor, you must help me. I'm under such
a lot of stress, I keep losing my temper with
people.
Doctor: Tell me about your problem.
Patient: I just did, didn't I, you stupid fool!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mosquitoes coil

Ek sardar doosre se keh raha hai ke “Maine
machcharo ko ullu banaya !”
Second Sardar: “Kaise?“
First says: Maine mosquito coil mere bajuke room
mein lagaya aur main apne room mein soya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Juth Aapki Zindgi Ke

1 Juth Aapki Zindgi Ke
5 Min Kam Kar Deta Hai,
.
.
.

Aur
.
.
.

1 Muskurahat Aapki Zindgi
Ke 10 Min Badha Deti Hai,
.
.
.
.
.
.
Moral:” Haste Haste Juth Bolo
fir b 5 Min Ka Faayda Hai.. =D =))

by Mazhar Khan (few years ago!)
Funny sardar

Funny sardar
Sardar 1 ghar k nichay
khara “susu” kar raha tha,
Upar say 1 Lady boli

nazer nai a raha, diwaar hai?
Sardar: bola thora side say ho k dekho, nazr aa jaye ga

by Pak101.com (few years ago!)
Maa aj me ne ek larke ko Bewakoof bnaya

Bubbli:
Maa aj me ne ek larke ko
Bewakoof bnaya

Anti Misba:
Wo Kese?

Bubbli:
Main ne us ka 500 ka note
Apni sandal me chupa lya
Ur wo 2 ghante meri brazier mei
Dhoondta rha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?

Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?

Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?

Santa: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya

Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.

by Pak101.com (few years ago!)
When Someone Touches

When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's Ignorance.

When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.

When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le beta "BHOOT" hai. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
SANTA & BANTA Ek Baraat Me Gye

SANTA & BANTA Ek Baraat Me Gye
Vaha Unhe bar 2 Pani Diya Jata Hai
us se Tang Aa Kr

Santa-Halaq Me Pani Phans Gaya Hai Thode Chaval De Do.

by Pak101.com (few years ago!)
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?

Pessenger:
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan:
Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger:
Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan:
Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook