When Someone Touches
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le beta "BHOOT" hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
Nurse ka mangetar bari hasrat se: Janu, meri khuahish hai ke kash mera koi hadsa ho jaye to mai tumhare ward mai admit ho jaon, aur tum wahan meri khidmat karo.
Nurse (muskurate hue): Janu, tumhe mere ward mai koi hadsa nahi balkai moujza hi la sakta hai, kiyu ke mai Labour Room mai Delivery karwati hun.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pakistani dosre se: Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na...
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau???
by Abdul Hannan (few years ago!)
Lalu Prasad Yadav ka funny beta 1000 Watt ke bulb par Lalu Yadav ka naam likh raha tha.
Lalu Yadav: Bitwa, e ka kart ho?
Funny Beta: Aapka naam roshan kar raha hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumko Kuttay Pr Mazmon Likh Kr Lane Ka Kaha Tha
Pathan: Hum Kya Kare Abi Hum Ne Kuttay Par Pen Hi Rakha Tha To Wo Hamara Tang Pe Kaat Kar Bhag Gya
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar wins 20 cr from Rs. 20 lottery ticket. Dealer gave 11cr after deducting tax. Angry Sardar: “Give me 20 cr or else return my 20 Rs back.”
by farrukh ahmed (few years ago!)
Mil giya Oye mil gaya,
Oye oye mil giya,
Oho mil giya,
Ballay Ballay…
Mil he giya,
Aaj to mil he giya,
Yeh sms phadne wala ek aur bewqoof mil gaya!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bania: Bhagwan, agar tum muje 100 rupe do, to 50 rupe main mandir me dunga.
Thodi dur ja k Bania ko 50 rupye mil gaye.
Funny Bania: Wah Bhagwan, itna bhi bharosa nahi, apne paise pehle hi kat liye...
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Assistant:
Sir, Ap Ki Wife Ap Ko Phone Par Kiss
Karna Chahti Hain.
Boss:
Msg Receive Kar Lo, Baad Mai Tum Se Lay Longa
by Pak101.com (few years ago!)
SONU;
Tum"Aaine Me Ankhen Band Karke
Kya Dekh Rahe Ho_?
MONU;
Mai Ye"Dekhna Chahta Hu Ki
> Mai
Sote Hue"KaiSa Lagata_Hu_?"
by Pak101.com (few years ago!)
Dear Customr,
Ab”WAPDA”
Laya Naya Packeg.
“5 Ka 55?
Yani her ghnta 5mint Light jalane
Per 55mint Loadsheding
Bilkul Free.
Faaidy=
1-mobile charge na hone se balance ki bachat.
2-TV na dekhne se gunhaon se bachne k ziada amkanat.
3-Bijli jane pr sabar karne!se jannat mein jane k ziada amkanat.
4-Bijli ane pr shukar karne pr ALLAH k shukar guzar bandon mein shamuliat.
Ye Offr La Mhdud Muddat K Lye Hai
“WAPDA” or awaam ki GAALIAN hamesha ka sath” :p
by Mazhar Khan (few years ago!)